OurFashion

Scott Schumann aka The Sartorialist a Gap arca 2008 őszén

2008.augusztus.04. 16:17

fashionista

8 komment

Így és ezért kell divatblogot írni.

http://thesartorialist.blogspot.com/

Via brandish.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyám_kínja 2008.08.04. 17:38:21

hali!
szerintem fordítva írjátok: scott schumann a.k.a. the sartorialist, merthogy a scott schumann ugye az igazi neve és "also known as" the sartorialist, aki úgy is ismert mint a. értitek.

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.08.04. 18:07:20

Változtatást kértél:íme
Más kérdés, hogy a scott schumann nevet alig ismerik, míg a The sartorialistot mindenki, ezért az ok okozati összefüggést a népszerűségi oildalról akartam megközerlíteni, de ha nem tetszik, akkor változtatok...

csipke 2008.08.04. 20:45:50

Nekem így is úgy is tetszik
Végre valami, ami arról szól, hogy a valódi emberek (és nem a celebek!) hogyan "hordják"/alakítják azt, amit a nagyok elgondltak.

Scala 2008.08.04. 23:06:58

Remek, örülök neki! ;-)

Ildi 2008.08.05. 07:25:10

Wow, nagyon tetszik. A koncepció, az ötlet, a megvalósítás, az eredmény, és a hatás. Így egyben. És a pasi nagyon jól mutat a képen!!!
Hajrá!!!
Én mindig terveztem olyan reklámkampányt, ahol a kiadott termékek (mondjuk Calzedonia harisnyák) fotóit beküldhetik a vásárlók, különböző összeállításban. Ötletes, és sokszor jobb összeállítások születnek, mint az eredeti promóban.

Mrs.SethCohen 2008.08.05. 09:37:23

Jajj de jó!Örülök neki én is.Imádom Scott Schumannt!

anyám kínja 2008.08.05. 13:05:05

köszi!! értem én, h mire gondoltál, de az akkor is értelmetlen, fordítva van :) notorious b.i.g.-nak se tudta kb senki az igazi nevét, de mindig úgy írtak/beszéltek róla, h chris wallace a.k.a. the notorious b.i.g.

csipke, a sartorialist oldalán lefényképezettek nagyja a divatszakmában van (modell, divatlapnál/agencynél dolgozik, stb), szal ez, h a "valódi emberek"...fashion celebek :)

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.08.05. 13:53:21

Ildi, te a reklámszakmában dolgozol?
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása