OurFashion

Napelemes táska

2008.június.12. 16:13

*Bianka*

7 komment

Ez a barna Willow táska egyik oldaláról egyszerű darabnak tűnhet, azonban nem tud sokáig becsapni minket, ugyanis ha megfordítjuk egy napelem panelt találhatunk benne. A táskához univerzális belső telefontöltő, és ipod adapter is jár. Az ára 332 $ ~ 55000 Ft. Kiváncsi vagyok mennyire fog elterjedni, és arra is, hogy milyen gyorsasággal fog esni az ára. Ti hordanátok?
Megosztás:
7 komment

Címkék: táska

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.06.12. 16:19:58

Szerintem simán csak ronda, napelem ide vagy oda. Ha valami szépbe építenék a napelemet, az nagyon pozitív lenne!

Indilyány 2008.06.12. 16:52:01

Nekem a táskával alapjába véve nem lenne gondom, de kifordítva kellene hordani gondolom ahhoz, h feltöltődjön. Akkor akár egy akumulátort is hordhatnék a vállamon :) A másik meg az, h nekem semmi szükségem ahhoz, h útközben töltsem a telefonomat. Ha merülőben van, akkor még otthon gondoskodom a töltésről.

Scala 2008.06.12. 17:18:34

Pedig illik a szafari terndbe, nekem bejönne szafari cuccal! Komolyan!

Hogy mire lenne jó a napelem? én tölteném útközben, úgyis gyakran hallgatok rajta zenét, és merülget a telefonom...

dzsuli 2008.06.12. 20:28:59

mekkora ötlet.
Indilyány, jó neked h te mindig ilyen előrelátó vagy:) nekem simán jól jönne...
de szegénykém tényleg csúnya.

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.13. 01:40:35

kövezettek me, de szerintem is jó. Scala veled vagyok! hihi :)

Zsófi 2008.06.13. 10:40:38

Ronda de az ötlet jó.
Támodatnám vmi szebb darabba való beépítését:)

Zsófi 2008.06.13. 10:41:14

támogatnám is;)
sorry
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása