OurFashion

2008 legtrendibb alsógatyái?

2008.június.06. 10:54

*Bianka*

7 komment

Hát én ezt megcáfolnám. A Topman ezzel a szolgennel hírdeti új extrémen mintás alsónadrágjait. Én ezt nem értem, miért gondolják azt, hogy ez vicces? Vagy ha vicces akkor az miért jó? Nem gondolom, hogy ha egy férfi leveszi a farmernadrágját, és a nő nagyot nevet, hogy milyen cuki az alsónadrágod, az jó reakció lenne. Már azokat a fiúkat sem értettem, akik a szigeten osztogatott pöttyöstúrórudis boxerban jártak azon a nyáron és örültek ha kilógott a gatyájukból. Gondoltam majd kinövik, de a Topman kollekciójával az igazi férfiakat kívánja megcélozni. Mit gondoltok, hordjanak ilyeneket az igazi férfiaink?
Az alsónadrágok ára 5 font.

Megosztás:
7 komment

Címkék: férfi divat topman

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.06.06. 11:19:47

Borzalmas!

az utolsó előtti lila még csak-csak!

de a többi, merénylet az emberiség ellen!

Jaaaaaj!

Megyek is innen gyorsan, ez most rosszul esett!

Scala 2008.06.06. 11:20:22

és még valami:

pofátlanul drága!

valentina 2008.06.06. 11:30:09

Jujjjj! Hát ez tuti elvenné a kedvem tőle, ha meglátnám a pasimon.... nem tecc, még viccnek sem jó.

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.06. 11:34:42

Az összes gáz sztem. . .NAGYON NAGYON.... brrrrrrrrrrrr Intimissimibe is ilyenek vannak, kilel tőle a frász. . .

agica 2008.06.06. 12:11:25

nemtom de sztem semmi taszító nincs bene...valljuk be h az összes pasi örök gyerek és nekeik ez teccik...amugy meg nincs sok választási lehetőségük mert a szimpla fekete fehér alsógatya meg nem túl fantátiadús.
Engem inkább a nagyapámra emlékeztető kis/nagy kockásaktól ver ki a víz.
Meg én a kedvesemnek nem a boxere mintáját nézem hanem ahogy gyönyürűen kikerekedik benne a feszes popsija.;)
Szóval felőlem felveheti ezeket is.:)

Scala 2008.06.06. 15:17:45

nekem elvenné a kedvem, bármit mondtok is, ez a látvány Brrrr!

Scala 2008.06.07. 00:44:42

most megnéztem mégegyszer, és a reakcióm: Jaj, de szörnyű!
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása