OurFashion

Love or hate

2008.május.27. 20:24

**Anna**

6 komment

Amikor kicsi voltam, mindig rám szóltak, ha pirosat és rózsaszínt akartam együtt felvenni. Ennek ellentéte látszik igazolódni mostanában, bár ezzel a Celine szandállal kapcsolatbak vegyesek az érzelmeim. Nekem a pánt alul átvezetéses megoldása love. Nektek tetszik vagy sem?

Megosztás:
6 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lizi 2008.05.28. 10:41:40

Juj nekem nagyon tetszik. 2 éve mikor Franciaországban voltam, az ottani drogériában narancs-lila-ciklámen dekorban csomagolták a portékákat. Nagyon jó együtt ez a három szin, és szerintem ilyen jó a piros és ciklámen is együtt. Én is emlékszem, hogy tiltott páros volt, pedig milyen jó együtt és még hány ilyen szinpáros lehet. Nekem egyébként a szandál is nagyon tetszik, szép a sarka és iszonyú jó a pántja.

erkasz 2008.05.28. 12:48:39

A színe szerintem nagyon jó választás és a formája is tetszik...szóval részemről nagy-nagy LOVE :)

dzsuli 2008.05.28. 13:22:17

a pántmegoldás tényleg klassz, összességében se rossz, lábon kéne látni egy jó összeállításban:)

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2008.05.28. 19:22:56

a színekkel nincs bajom, azonban a sarka nagyon nem jön be! kicsit otromba nekem.

Scala 2008.05.31. 12:53:53

Úgy van, Biankához csatlakozom, nem a színe a gond, a talp és sarok, jaaaaaj!
Szóval összességében hate, sorry!

janettaylor 2008.06.03. 05:45:24

Nekem abszolút LOVE és slussz-passz. :)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása