OurFashion

A MAC még 6 új kollekciót dob piacra 2008-ban

2008.május.14. 11:18

fashionista

6 komment

Az biztos, hogy a MAC az egyik legtöbbféle sminktermékkel rendelkező cég a piacon, sztársminkesek, celebritások és a földi halandók (pl. Fashionista) is előszeretettel használják a több ezernyi termék egyikét-másikát. A MAC próbálja meghálálni a hűséget és/vagy felkelteni az érdeklődést újabbnál újabb kollekciók, színek és csomagolások bevezetésével.

2008-ban már volt pár érdekesség, pl. a Naughty Nauticals, a Heatherette vagy a Fafi, de most jelentettek be még 6 (!!!!) új irányvonalat az év hátralévő részére:

ViewColor nyári púderek ásványianyag tartalommal: 

 

SonicChic arcpírkollekció:

 

Starflash - A hollywoodi glamour ihlette kollekció gyönyörő színekkel és 10-12 új árnyalattal veszélyezteti a pénztárcánkat. 

 

Color Forms-Augusztustól a boltokban! Limitált kiadású, csodás csomagolású szem- és szájfestékpaletták meleg, hideg és semleges színekben, a designhoz passzoló ecsetekkel és sminktáskákkal:

OverRich őszi színkollekció - szeptembertől 8 új pigmenttel bővül a paletta:

 

A karácsonyi Red She Said kollekció mélybordó színekkel csábít:  

Képek és szöveg a KissandMakeup és Specktra oldalakról.

Megosztás:
6 komment

Címkék: mac beauty smink

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.05.14. 13:42:51

Még sosem volt Mac cuccom...
Annyi sminkem van, hogy idén nem is lesz. Egyetlen dologra van szükségem: szempilla-spirál és szemceruza (fekete, barna már van, és nem akar elfogyni...): ha van jó tipp, szívesen fogadom.

Amúgy Clinique a márkám, arra gondoltam eredetileg, pillaspirálban

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.05.14. 14:05:08

Nekem az Estée Lauder:Magnascopic a kedvencem, előtte szoktam használni egy EL Primert is, így nagyon szép lesz. Most kipróbáltam a Lancome Virtuose-t, az sem rossz, sőt. Clinique spirálom is volt, elégedett is voltam vele, de nem olyan drámai a hatás, mint a Magnascopicnál.
Szemceruzát ritkán használok, 3 éve ugyanaz a EL-m van, és kb. a 3/4-e megvan még.

Scala 2008.05.14. 18:06:12

Köszi! :-)
Nekem hosszúak a pilláim, inkább a dúsító hatásra kell fektetnem a hansúlyt... akkor is ezt javasolod?
Ha ige, akkor megfogadom a tanácsot, becsszó!

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.05.14. 18:41:26

Nekem meg rövidek és szőkék de dúsak :)
Így nem tudom, hogy a magnascopic jó-e. Kis mintákat nem tudsz véletlenül begyűjteni valahonnan?

Scala 2008.05.14. 21:04:37

Az lesz, akkor a megoldás... Köszi még1×! :-)

Zsófi 2008.05.17. 21:07:07

Hát én leginkább úgy vagyok a MAC-el,hogy bemegyek mert nagyon csalogat, tetszik minden, imádom a színeket..megvenném a fél boltot,de..az ár láttán elgondolkodom..ennyivel jobb ez?ennyire kell nekem ez?
Eddig csak 2szer válaszoltam erre a kérdésre igennel.Arcpirosító,Szemhélytus.
Megbánni csak akkor jut eszembe őket, mikor lapos pénztárcával állok a dm sminkpultjai elött..
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása