OurFashion

Patricia Field palackjai

2008.május.07. 09:37

fashionista

7 komment

Miután a Szex és New York filmet leforgatták, és Patricia Field az összes szereplőt gyönyörűen felöltöztette és megstylingolta a híres stílustanácsadó új eloglaltság után nézett: tervezett néhány igazán különleges diétás kóla palackot. A művészi köntösbe bújtatott italokat csak a Selfridgesben árulják, pedig mennyire vicces lenne, ha itthon is ilyen palackokkal rohangálhatnánk! Nem tudom miért, de csak egy szó jut eszembe a palackok láttán: FUNKY! 

Nektek hogy tetszenek?

Via Fabsugar.

Megosztás:
7 komment

Címkék: patricia field

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.05.07. 15:45:49

Jópofa, színek pedig a tavaszi trendet követik!
Mutatós dolog ehhez öltözni: amikor a farok csóválja a kutyát...
+ Pont annyira retrós, amennyire az idén lenni kell.
Én is sajnálom, hogy itthon nem jutunk hozzá, de oly sok mindent ami trendi nem lehet nálunk kapni, hogy igazándiból nem lep meg.
Mondjuk ezt nem csak nekünk kell nélkülöznünk, ez melengetheti csalódott szívünket... :-)

Zsófi 2008.05.07. 15:56:07

Nekem is tetszenek!
Mondjuk egy műanyagpalack ilyen szép köntösben?Csináljanak vmi tartósabbat, ami ugyanígy néz ki és nem egy cola megivására,és 2 újratöltésre való!:)Jah és persze azt árulják itt is.

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.05.07. 16:08:04

Nem találtam semmi konkrétumot a palackok anyagáról, de szerintem elképzelhető, hogy fémből vannak, mert a Szigeten is szoktak árulni sztárok (pl. a Faithless vagy a Morcheeba-ha jól emlékszem) által tervezett 0,33-as fém palackokat.
De ez persze csak teória...

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.05.07. 17:59:48

Bár mondjuk a kupak láttán lehet hogy egy fóliázott üvegpalack a megoldás? Zsófi a felvetésed nagy fejtörést okoz nekem :)

**Anna** 2008.05.07. 23:00:40

én az evian mostani limitált üvegét imádom.annyira gyönyörű

Scala 2008.05.08. 11:01:01

Szerintem fóliázott műanyag palack, netán üveg, de azt kevésbé tartom valószínűnek...

Anna: Evian, osztom a lelkesedést, nekem is nagyon bejön. Hiába, francia... ;-)

Zsófi 2008.05.08. 20:51:30

Nem akartam ily fejtörést okozni:)
Szerintem üveg,fóliával bevonva,de mivel olyan a kupakja amilyen..szóval nem visszatehető:(
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása