OurFashion

Csini takarítónő

2008.március.29. 16:21

*Bianka*

4 komment

A legképtelenebb ötletek közé sorolom azt, hogy Amerikában design gumikesztyűket dobott piacra egy cég. Szlogenjük:  "addj magadra akkor is, ha takarítasz". Különböző modellek közül lehet választani, az árak 10 és 25 dollár között mozognak. Ti mosogatnátok gyűrűs és szörnyella de frász szőrős kesztyűben?
Megosztás:
4 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eki 2008.03.29. 18:48:33

A rózsaszin és a fehér egészen jó! :) de sztem gumikesztyűben takaritani olyan mint kotonnal.......... nem az igazi. :) csak neheziti az eljárást amúgy is. már a gumikesztyű.

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.03.30. 10:48:30

Eki, én is így vagzok ezzel. Szerintem sem jó gumikesztyuben takarítani-de ha ugy csinalnam, akkor a piros cseresznyéset választanám :)

Scala 2008.03.31. 03:48:30

Ekcémám miatt csak gumikesztyűben/cérnakesztyűben takaríthatok, néha orvosi szilikon kesztyűt használok (nem steril), szóval nagy ismerője vagyok a kínálatnak, és be kell vallanom, tetszik az ötlet! Kivéve a rózsaszínt, mindegyiket elfogadnám! :-)
Köszi ezt a postot, sose tudtam volna meg, h. ez létezik... ;-)

zs 2008.03.31. 11:03:51

a zónklubbon már láttam a akarítós műsorban, hogy van ilyen
nekem kell ilyen!
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása