OurFashion

Egyszerű szabású pólók - vicces feliratokkal

2008.március.26. 18:42

fashionista

9 komment

Amerikában óriási divatja van a sima, egyszerű szabású pólóknak, amelyek kicsit megmondós feliratokkal üzennek a szembejövőnek. Az ehavi magyar Cosmo utolsó oldalán is van egy ilyen válogatás (nehogy megvegyétek, főleg ne emiatt, mert amúgy nem túl jó), de szerintem a legjobbakat a http://www.davidandgoliathtees.com/ oldalon találni 20-30 dollár körüli áron. Szemezgessetek a kínálatból, és a kommentek közt mondjátok meg, hogy melyiket vennétek meg-vagy töltsetek le egy ütős wallpapert a gépetekre. 

 

 

Megosztás:
9 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2008.03.26. 18:59:39

Az "idióta fiúk" és a pletykálkodós a kedvencem...
Egyébként nekem is van egy hasonló, piros pólóm, valami olyasmi a szövege (angolul), hogy "felkeltem, ez legyen elég". :-)

Eki 2008.03.26. 19:12:36

woow a dobj köveket a fiúkra nagyon jó felirat, meg az is, h gyere vissza, amikor aranyos vagy :)) ez a nekem való divat!

Bianka 2008.03.26. 21:26:24

nagyon jók a polok, én is akartam már írni róla :). érdemes megnézni ezt a honlapot: www.cafepress.com

Bianka 2008.03.26. 21:30:13

és én tényleg too pretty to do math :)!!! ilyenbe megyek vizsgázni!

Barylike 2008.03.26. 22:41:09

boys are stupid throw rocks at them... abszolút viszi a pálmát!! a hátteret már le is töltöttem, de a pólót is bevállalnám! :)

Zsófi 2008.03.27. 08:53:22

Sziasztok!
Nekem van is olyan matekosom és itthon vettem!Ha rájövök hol,megirom:)
Jah és One martini, two martini, three martini, floor...
ilyenem is van:D

Ildi 2008.03.27. 11:35:37

Nekem az a kedvencem, - ami itt most nem szerepel - hogy "DON'T FEED OUR MODELS!" Nagyjából: Kérjük ne etesse modelljeinket!

Scala 2008.03.27. 17:03:41

Nekem kell egy Virgogirl féle: "felkeltem, ez legyen elég!!!"

zs 2008.03.28. 21:14:48

állati jók a pólók, magam is szívesen üzennék így a világnak.
a helyzet azonban akkor borzaszt el igazán, amikor olyasvalaki visel feliratos pólót, aki nem tudja mi van ráírva
(az én favoritom az I do things I shouldn't)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása