OurFashion

Pasztell színekkel tartom magamban a nyarat

2012.október.15. 14:12

*Bianka*

6 komment

Megfagyok, már most megfagyok. Mi lesz itt később? Szeptemberben és október elején nagyon sokat utazgattam és ezért hirtelen köszöntött rám tegnap az ősz amikor hazaértem. Igyekszem még úgy tenni, mintha ez csak egy ilyen átmeneti hidegfront lenne, így pasztell színeket viselek. Az őszi öltözködési depresszió így még nem ért el, az majd csak akkor fog, amikor két hétig feketében járok, majd megbarátkozom vele, hogy bizony most pár hónapig marad ez a hideg, és átgondolom a téli ruhatáramat.

Egy biztos, nem szeretek télen öltözködni. Sokan azt mondják télen könnyebb, mert ott a sok kiegészítő (sapka, sál, kesztyű, poncsó, stb.) amivel könnyedén feldobható egy-egy összeállítás, de engem még ez sem győz meg, hiszen ott az ellenérv: megfagyok.

Ti már felkészültetek lélekben a télre?

pasztel.jpg

Táska: Zara

Cipő: Tory Burch

Pulóver: Romwe

Fülvédő, hajpánt: H&M

Sál: H&M

Karkötő: Hermés

Napszemüveg: Mango

Paletta: Burberry

Szájfény: Bobbi Brown

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krisztiiin 2012.10.15. 14:36:58

Szija:) húú nagyon tetszik ez a szerelés ezt nagyon eltaláltad.Viszont nekem lenne egy kérdésem vagyis a véleményedre lennék kiváncsi mivel csütörtöktől azt mondják 20 fok is lehet de reggel meg este ügyebár hűvösebb van tök kiszámíthatatlan az iső viszont énis szeretem a topánkákat.Szerinted nadrág és topánka vagy legging és topánka közé mit kéne felvenni hogy kevésbé fázzon az ember lába?balerina zokni vagy bőrszínű neylon harisnya?köszi a segítséget szép napot!

magdalena.w · http://lenaswardrobe.blogspot.com 2012.11.09. 09:06:24

Nekem alapvetően semmi bajom nincs a téllel. Az évszakok váltakoznak, sa ha ezt elfogadom, sokkal könnyebben viselem a meleget/hideget.

Ezek a pasztel színek isteniek, a fenti zara táskával már szerelembe is estem! :)

magdalena.w · http://lenaswardrobe.blogspot.com 2012.11.09. 09:08:35

@Krisztiiin: Én úgy szoktam kicselezni a hideget, hogy dupla nejlon zoknit veszek fel. Persze az igazi télben ez már nem megoldás, akár ötöt is felvehetnék, attól még vígan lefagy a lábam.

city-girl 2013.03.15. 14:44:39

Szuper összeállítás! :)

dszabina 2014.09.12. 16:41:08

Nem rossz, el tudnám fogadni :)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása