OurFashion

Love or Hate? - színes ékszerek

2012.augusztus.24. 10:13

*Bianka*

1 komment

Nem tudom ti hogy vagytok vele, én nem nagyon hordok ékszereket. Nem tudom miért alakult ez ki, néha felveszek egy-egy nagyobb fülbevalót, ha épp olyan hangulatban keltem fel, de nagyrészt semmilyen ékszer nem látható rajtam. Ha hordok is pár darabot akkor sem színeseket, hanem inkább egyszínű aranyat, ezüstöt ha pedig bizsut (ami elég ritka) akkor még a fekete szín is szóba jöhet. Nem rég azonban, amikor keresgéltem a blog facebook oldalára eljegyzési gyűrűket, megláttam a Tiffany & Co. oldalán, hogy most kiemelten sokat foglalkoznak kollekciójukban a színes kövekkel és színes ékszerekkel.

Nekem ez már nagyon sok, én sosem viselnék ilyen méretű és ilyen feltűnő ékszereket, de el tudom képzelni hogy egy kis feketéhez van akin igen jól mutatnak. Nektek, hogy tetszenek?

tiffany.jpg

Megosztás:
1 komment

Címkék: tiffany ékszer love or hate

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Imre Laci · http://magyarasztal.blog.hu 2012.08.27. 12:12:31

Abszolút nem támadó jelleggel szeretném megkérdezni, hogy ha már magyar divatblogról van szó, akkor a fejlécben miért angolul van ez kiírva?

Megértem én, hogy a blog célközönségének döntő része beszéli az angol nyelvet, de mégis...
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása