OurFashion

Nem tudtok meggyőzni: leopárd mintás cipők

2012.augusztus.08. 11:59

*Bianka*

5 komment

Sorra gyártják a nagy divatmárkák a leopárdmintás ruhákat és főként kiegészítőket és akármennyire is tetszik mondjuk másokon az utcán egy-egy ilyen darab, tőlem mégis annyira távol áll, mint talán semmi más a divatiparban. Egyszerűen iszonyodom attól, hogy magamon lássam a barna-fekete mintát. Ennél talán már csak a zebra ami jobban kiborít. Az igazat megvallva azonban van egy darab leopárd mintás sálam (egy Szegedi Kata), de az kék-fekete színben pompázik, és így más érzések kötődnek hozzá, olyan mintha nem is lenne leopárdos.

Az új kollekciók most épp leopárd mintás cipőkben tobzódnak. Nektek van leopárd mintás cipőtök? Magassarkú vagy balerina?

206321226649227331_3ug2sOTm_c.jpgleopárd.jpg

1. Charlotte Olympia

2. Brian Atwood

3. Yves Saint Laurent

4. Jimmy Choo

5. Tory Burch

6. Dolce and Gabbana

7. Charlotte Olympia

8. Charlotte Olympia

9. Brian Atwood

10. Jimmy Choo

11. Christian Louboutin

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jucko 2012.08.08. 18:44:42

van, és gyönyörű, magassarkú... szerintem alapdarab ez is :)

2012.08.11. 22:56:27

Hát, ami azt illeti, nekem másokon se tetszett soha... De nem kell minden divatstílusnak tetszenie...

2012.08.12. 07:20:19

Én egyszer rászántam magam: a Deichmannál vettem egy ilyen szandált, hozzá egy sálat 1€-rt. A bőr blézeremmel nagyon passzol. Többet nem adnék érte. Egy divathóbortra elég ennyi.

mollyatragédia 2012.09.21. 20:14:31

Én egyszerűen imádom! *.*
Mindenféle leopárd mintás holmim van. Úgy gondolom ezt is lehet ízlésesen csinálni. Az viszont tény, hogy tudni kell viselni... Engem személy szerint a kígyóbőrre nem lehetne rávenni...
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása