OurFashion

Kalap mámor

2012.augusztus.02. 11:35

*Bianka*

1 komment

Már ezer éve nem írtam kalapokról nem is értem, hogy miért nem hiányoltátok. De most végre egy egész fotósorozatot szántak a kedvenc kiegészítőmnek. Remélem már megfertőztelek titeket annyira a kalapfétisemmel, hogy legalább strandra beszereztetek egyet. Én idén már hármat vettem, de meglehetősen keveset hordom őket, szóval most belehúzok.

Ami még hiányzik a repertoáromból az egy fekete szalmakalap, ami a képeken is csodálatosan mutat:

JessicaBleierphotos1.jpgJessicaBleierphotos5.jpgJessicaBleierphotos7.jpgJessicaBleierphotos6.jpgJessicaBleierphotos2.jpg

Az egyetlen ami talán nekem kicsit furcsa a képeken az a fehér körömlakk. Ti szoktátok fehérre lakkozni a körmötöket?

Fotók forrása

Megosztás:
1 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bella ragazza 2012.08.03. 07:54:10

Én is elolvadok a gyönyörű kalapoktól... Ennek ellenére csak egyet szereztem be eddigi pályafutásom alatt... Az a helyzet, hogy nem igazán mertem még bevállalni. Bár gyönyörű, csokibarna nagy karimájű kalap, hasonló, mint a képeken, a strandon kívül nem igazán találtam meg a hozzáillő utcai viseletet, helyszínt. Te hová hordanád a hasonló, nagy kiegészítőt?
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása