OurFashion

Körkérdés: Mikor sok az ékszerekből?

2012.július.28. 10:10

*Bianka*

1 komment

Én nem vagyok különösebben az az ékszeres típus, mégis mostanában egyre jobban tetszenek képeken a felhalmozott karkötők és a hangsúlyos arany órák. Nem rég felpróbáltam egy Michael Korst, de sajnos a kezemen olyan hatalmasnak tűnt, hogy nem hoztam el az üzletből, pedig már nagyon rég kerestem azt a fazont. Egyszerűen nem tudok dönteni, hogy mikor lesz az ékszerből sok és mikor tolódik el a hangsúly. Szerintetek ez a hölgy például még stílusos vagy már merész? Ti mennyi ékszert viseltek egyszerre?

203013895673301989_ftyoyDAQ_c.jpgórák.jpgkarkötők.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.07.30. 08:29:35

Úgy hétköznapra általában a "a kevesebb több" elvet követem, mert a mindennapi tevékenységeimben nagyon tudnak zavarni. De amikor ráérős vagyok, meg nyár van, akkor azért szívesen viselek sok ékszert, mert attól olyan "hippis" hangulatom lesz :).

Ez a kép pedig szerintem úgy elsőre kicsit sokkoló mennyiség (csak kicsit), de amúgy stílusos, úgyhogy végeredményben nem rossz.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása