OurFashion

Love or hate - Formára vágva

2012.július.21. 11:22

**Anna**

2 komment

A téli Viktor & Rolf kollekció közel sem olyan édes és ártatlan lett (plusz tökéletesen eltalált formákkal, szabásvonalakkal és lélegzetelállitó ötletekkel), mint amiért én megszerettem őket. A pasztell tüllök helyett hatalmas, pontosan formára vágott szőrmékkel dobbantottak a kifutón. Mostanában már annyi a hangos állatvédő, hogy szerintem komolyan érdemes meggondolni mindenféle szőrös állati "származék" használatát. Szerintem rengetek szimpatizánst lehet veszíteni egy ilyen éles váltással. Én boldogan eszem húst és hordok bőrtáskát, azonban az igazi szőrmével akkor sem tudok megbarátkozni. Bár potenciális vásárló talán soha nem leszek, de annak ellenére hogy szépséges a kabátok formája, tőlem egy hatalmas mínusz pontot kap a tervezőpáros.

viktor6.jpg

viktor5.jpg

viktor4.jpg

viktor3.jpg

viktor2.jpg

viktor.jpg

Megosztás:
2 komment

Címkék: fotó viktor and rolf 2012 tél

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FashionDotii 2012.07.21. 12:18:00

Szőrméknél a kevesebb néha több úgy gondolom, hiszen magában is egy nagyon erőteljes viselet. A kabátok ettől függetlenül érdekesek és szépek, nekem kicsit sok, de azért nem hate! :)

2012.07.23. 13:02:17

Egyetértek az előttem szólóval. Bár annyi igaz, hogy a szőrme nekem sose tetszett igazán és nem is feltétlen a természetvédelem miatt.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása