OurFashion

Egy kis férfidivat

2012.július.19. 11:12

**Anna**

3 komment

Bár nem vagyok a férfidivat legnagyobb követője, de  Justin O'Shea street style fotóin nem hogy megakadt a tekintetem, szabályosan felsikkantottam. Igen, tökéletes minden egyes négyzetcentimétere ennek a férfinak, tetőtől talpig minden úgy és ott van, ahogy az a nagykönyvben meg van írva (az én nagykönyvemben legalábbis ez található a szexi és stílusos címszó alatt). Bár, miután a MyTheresa buying directoráról beszélünk, komolyan szégyen lenne, ha nem ilyen istenien jelenne meg.

justin1.jpg

justin2_1.jpg

justin3.jpg

justin4.png

justin5.jpg

justin6.jpg

justin7.jpg

Megosztás:
3 komment

Címkék: fotó férfi divat

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rosie jones 2012.07.19. 16:53:17

szerintem egyedül a szakáll az, ami habár a helyén van, de nem kéne oda.

Dr. Jula Watson 2012.07.20. 00:21:15

Húha. Bokalengető nadrág, atlétából kivillanó mellszőr, a nagy fejét még jobban megnagyobbító szakáll... Nem, nem, nem.
Van egy két összeállítás, ami jó lenne, de mindben van olyan részlet amitől mégis azt mondom, hogy így nem jó.

para_noir 2012.07.20. 08:56:03

A francba, pont ilyen szakállat szeretnék, de esélytelen, a pofám két oldalán nem is kell borotválkoznom, annyira szőrtelen vagyok. A prémes stricikabát is kéne.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása