OurFashion

Ékszerre fel!

2012.június.23. 11:00

fashionista

0 komment

Mindig is a minimalista stílus híve voltam, nem szerettem sok ékszert hordani, egyedül fülbevalóknál merészkedtem vadabb vizekre és viseltem egy-két nagyobb méretű darabot. Erre most valami bekattant. Gigászi karkötőket vásárolok, majd egyszerre 8-10 darabot viselek belőlük. Megvettem életem elő Tiffany&Co. nyakláncát. A H&M x Marni kollekciónál rá sem néztem a ruhákra, csak az ékszerekből válogattam.

Nem tudom, hogy titeket is elkapott-e ez az óriási kiegészítő láz, de remélem, hogy a lenti képek láttán ti is osztjátok majd a szenvedélyemet a mostanában kapható csodás kiegészítők láttán!

Pinned Image

Pinned Image

Pinned Image

Halmozzátok az ékszereket bátran!:

Pinned Image

Pinned Image

Pinned Image

Gyűrűk:

Pinned Image

Tengerész stílusban:

Pinned Image

Neon:

Pinned Image

Pinned Image

Pinned Image

Korall és türkiz:

Pinned ImagePinned Image

A farmerdzsekit is feldobhatod egy látványos brossal:

Pinned Image

Képek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása