OurFashion

Mintaforradalom

2012.április.20. 14:41

**Anna**

3 komment

Mikor ovis voltam, azt mondták nekem, hogy a pirosat soha nem szabad felvenni rószaszinnel, azt hiszem a minta plusz mintára is ez vonatkozott. Emlékszem értetlenül álltam a tény előtt, nem annyira tudtam hova tenni azt a komoly és áthághatatlannak tűnő szabályt. Mert különben is, a rózsaszin szandálom tökéletesen passzolt a piros csillámos zoknimmal! Háhá, az idő engem igazolt, mostanság kifejezetten unalmas a szokásos színeket mindenféle összevisszaság nélkül kombinálni. Az MSGM Pre-Fall lookbookjában mesteri ügyességgel válogatták össze a legélénkebb árnyalatokat és a legvadabb mintákat, az eredmény pedig művészi és kellemes gubanc.

www.msmg.it

22

 

 

 

22

22

22

22

22

22

22

22

22

22

22

22

22

22

Megosztás:
3 komment

Címkék: 2012 tél 2012 ősz pre fall 2012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eki 2012.04.20. 17:38:20

Jól mondták neked kiskorodban. És nekem is.:) Nekem ezek így ebben a formában nem tetszenek. Próbálok elvonatkoztatni, de némelyik így is túl sok...

venszivar 2012.04.20. 19:18:26

Ez a próbabábú, hogyan néz már ki...........??? Megijedtem tőle. A lábai, lábak vagy karók ?

2012.04.21. 22:48:06

Ismerős szabály... De ezek a szabályok mindig azért vannak, hogy akik nem szeretnek/tudnak öltözködni, nagyon ne rontsák el. A rózsaszín pirossal nem feltétlen kell, hogy rossz legyen, de elég nagy a rizikófaktor...
Ami meg a mintákat illeti, a sokféle, de jellegben hasonló (mint a 2., 3.) szerintem sok. De lehet a mintákat is harmonikusan kombinálni.
Az utolsó előtti összeállítás nagyon tetszik, szívesen hordanám :)!
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása