OurFashion

Mi történt veled Tom Ford?

2012.április.12. 11:47

*Bianka*

3 komment

Míg Tom Ford első női kollekcióját szinte misztikum övezte, az egész divatszakma arra várt, hogy megtekinthesse és megérinthesse az elkészült darabokat, addig az újabb kollekcióknál már gyűlnek a csalódott követők. Már az előző szezonnál is lehetett felháborodott cikkeket olvasni Tom Ford árazási technikájáról, de legalább gyönyörű és ízléses darabokat árult méregdrágán a tervező. A 2012-es őszi-téli kollekció azonban felháborító. Ízléstelen és egyben esetlen. Ha valamelyik összeállítás éppen nem veri ki nálam a biztosítékot, akkor az végtelenül unalmasnak hat.  Az egyetlen értékelhető ruhadarab (ami valóban csodálatos) a Gwyneth Paltrow által már az Oscar gálán viselt hófehér ruha.

Nektek, hogy tetszik a többi? Szerintem még a képek is szörnyűek. Vagy én keltem bal lábbal ma? Első ránézésre nekem olyan, mintha az orosz piacra tervezte volna ezeket a darabokat.

Fotók forrása

 

Megosztás:
3 komment

Címkék: tom ford

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.04.12. 15:30:55

A szöveget olvasva pont gondoltam magamban, hogy "de hát ez a hófehér ruha gyönyörű!". A többit még addig nem láttam, de valóban felejtősek...

Ruby Bludworth 2012.04.14. 09:56:04

Váó, a fehér ruha egyszerűen gyönyörű, mintha nem is ebbe a kollekcióba tervezte volna. A többi ruhának nekem Cavalli beütése van, remélem ezzel nem bántok meg senkit. Valóban az orosz piacra tervezhette..

Bee Boszy 2012.04.14. 14:11:28

"Fehér ruha" témában csatlakozom az előttem szólókhoz. A 2012-es Oscar átadó vörös szőnyeges jelenségei között Gwyneth Paltrow volt a legkifinomultabb és legharmonikusabb csillag. Mindenki mást elvakított kulturált ragyogásával. Ki gondolta volna, hogy az a ruci egy igencsak é-é-érdekes kollekció részét képezi... Akárhányszor átfutok a képeken, nem jut eszembe semmi pozitív... Mondjuk ki nem állhatom a kígyóbőr mintát. - A világból is ki lehetne kergetni vele. B-P
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása