A Mulberry ért a marketinghez. Ezt persze nem a könyvelésükbe való betekintés és kampányhatékonyság-elemzés után merem kijelenteni, hanem pusztán egy egyszerű megfigyeléssel: amikor Alexa Chung stílusát (dióhéjban: rövid tearuhák, ballonkabát, barna Mulberry Piccadilly táska, magasan gombolt blúzok, lapostalpú cipők és szemhéjtus) istenítették a magazinok, utánozták a trenddiktáló bloggerek, és jöttek sorban a Vogue címlapjai is, akkor Emma Hill, a márka kreatív igazgatója okos húzásként elkészítette az 'Alexa' táskát. Ezzel két legyet ütött egy csapásra: a táska egyszerű, mindenhez passzoló fazonja tökéletesen illett Alexa stílusába, így megőrültek érte a rajongói és stíluskövetői, meg persze azok is, akik minőségi, klasszikus fazonú dizájnertáskát kerestek, hiszen a kiváló minőségű bőrből készült, nehéz fémcsatokkal és az ikonikus postáslakattal díszített kiegészítő egy gardrób alapdarabja lehet.
A következő ikonjuk pedig Lana Del Rey, aki az évtizedekkel ezelőtti, klasszikus Hollywood glamúrját testesíti meg egy csipetnyi humorral fűszerezve. Az ő eklektikus stílusa inspirálta a Del Rey táskát, ami a Mulberry márka ikonikus elemeit, az angolok praktikumát és az ésszerűséget egyesíti magában.
Az 1250 dollárba kerülő táskát széles körben május 14-től lehet megvásárolni, de 1-1 londoni, amerikai és szingapúri üzletben már most is elérhetőek - meg persze Lana is kapott egyet, hogy mindenki lássa: neki már megvan a saját Del Rey Mulberryje.
A terv:
A táska:
Lanának már van:
Ha már emlegettem az Alexát, íme:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.