OurFashion

Add nekem a hajadat Yulia T!

2011.december.12. 16:51

*Bianka*

5 komment

Nem sokszor szoktam beauty editorialokat posztolni a blogon, de ebbe a Marie Claire anyagba teljesen beleszerettem. A Dél-Afrikában decemberben megjelenő lapszámban Ibiza Nights névre keresztelt anyag szerelem első látásra. A modell, Yulia T annyira gyönyörű a képeken, hogy végre sikerült összehozni egy olyan beauty anyagot, ahol tényleg a szépségre és a sminkre figyelek. A haj színe egyszerűen mesés, pont ilyet szeretnék, de valahogy soha nem jön össze. De ha össze is jönne, hát mindegy, mert ilyen dús és loknis úgysem lesz soha. A kedvenc képem az első, ahol a haj a smink és a rengeteg felhúzott gyűrű tökéletesen harmonizál. Egyszerűen imádom az egészet.

Nektek, hogy tetszik?

Fotók forrása: Visual Optimism

Megosztás:
5 komment

Címkék: beauty marie claire

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ARic 2011.12.12. 18:07:55

Szerintem rettenetes minden :( A bőre túl sötét ehhez a szőkéhez, ami leginkább egy szalmakazalhoz hasonlít, száraz/matt és élettelen. Alaposan fel van tupírozva, és nyilván jó pár mű tincs is van közte, ne irigyeld...
Nekem ez a fog is gáz...

2011.12.12. 19:23:12

A második képtől megijedtem... :)

magdalena.w · http://lenaswardrobe.blogspot.com 2011.12.13. 10:54:32

Kicsit olyan a modell, mint aki leégett a napon. Végül is nem rosszak a képek, de azt hiszem nem maguk a fotók, hanem inkább a hangulatuk tetszik.

sophia1110 2011.12.13. 15:22:15

Nekem tetszik a modell haja, de hol a szemöldöke?

N005 2011.12.15. 22:50:59

Szerintem úgy szar, ahogy van.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása