OurFashion

Love or Hate? - Enikő szemüvegben

2011.november.25. 10:40

*Bianka*

6 komment

Enikőt már sokféle fotósorozatban láthattuk, de nem sokszor szokott szemüveget viselni. A japán Vogue Beauty azonban rájött, hogy remekül állnak a szemüvegek a magyar modellnek. A januári számban, így egy egész anyagot szántak ennek a témának "Cosmetic Vision" néven. Éppen aktuális számomra a téma, hiszen karácsonyra egy új szemüveggel szeretném meglepni magamat. Egy biztos, fekete vékony keretes lesz, mert valami klasszikus fazonút szeretnék, vagy esetleg stílusra valami ahhoz hasonló, amint ami Enikő kezében van az utolsó képen.

Nektek van szemüvegetek? És ha igen, hogyan választotok keretet?

Fotók forrása: Storemags

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

champagne supernova 2011.11.25. 11:31:44

Ah! Nekem is épp aktuális a szemüveg téma, mondjuk nekem mindig az:)) Imádom a szemüvegeket, sohasoha kontaktlencse. Sajnos nem valami buxakímélő szenvedély, de lehetne rosszabb is, szóóval én most egy Theo szemüveget vadászok mindenhol, teljesen sikertelenül:( (a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/319635_2037650195753_1679216734_1437933_326575457_n.jpg)
Egyébként rengeteg szemüvegem van, a legkedvencebb vásárlás-féleségem, ha van ilyen kifejezés.:)
Nincs módszerem, néha ha elmegyek egy optika mellett, úgy érzem be kell mennem, általában még konkrét elképzelésem sincs, viszont ragaszkodom a műanyag keretekhez, most épp egy chanel a kedvencem: theopticshop.co.uk/images/P/Chanel_Eyewear_0CH3186_C501.jpg
Abszolút klasszikus fazon, mentes mindenféle giccstől, kövektől, és hatalmas márkajelzésektől.
Ja és mániákus szemüvegesként az a tippem hogy kisebb optikákban nézz szét, ott mindig sokkal szebb keretek vannak, mint a Vision-ben és egyéb helyeken:)
Az Astorian a Telenor mellett van a Novák Optika, vagy a Westendben az Optic World szuper helyek!
És egy másik wishlistes (mert hasonlít ahhoz ami Enikő kezében van az utolsó képen, szóval talán érdekelhet Téged is) : www.ebay.com/itm/NEW-PRADA-EYEGLASSES-VPR-16N-HAVANA-2AU-101-VPR16N-53MM-/290618719912?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item43aa39bea8#ht_3227wt_1396

És bocsi a regényért :)

Annsunshine 2011.11.25. 11:46:32

abszolút love! ízléses és szép! jól állnak neki :)

2011.11.25. 18:34:55

Én nem szeretem, ha a szemüveget divatkelléknek használják. Persze, ha már kell, legyen esztétikus, szép, emelje ki az arc természetes vonalait. Pont ezért nem tetszenek a nagyon karakteres (színes, vastag, erőteljes vonalú) keretek, mert olyankor a szemüveg ráhúzza a saját karakterét az emberre, és nem érvényesül a személyiség. Az a szemüveg jó, ami kiegészít. Nekem van szemüvegem, millió keretet próbáltam már, de igazán nem illik az arcomhoz a szemüveg. Ezért választottam olyat, ami szinte láthatatlan keretű. Most már azért nagyrészt kontaktlencsét viselek, úgyhogy ez a probléma kevéssé izgat:).

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2011.11.25. 19:37:01

Többeken látok Ray-Ban Wayfarer optikai keretet, amit divatból hordanak, sokaknak rosszul is áll. Szerintem az optikai szemüveget nem divatkellékként kell választani!

Bonni 2011.11.25. 22:30:46

Szerintem a színesek jók. A legutolsó nem fiatalos.

fashionaddict 2011.11.28. 12:41:30

imádom a színes vastag keretes szemüvegeket! viszont szerintem az erős (és harsány színvilágú) smink nem passzol az ilyen keretekhez...
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása