OurFashion

Végre újra kalapok

2011.szeptember.23. 10:21

*Bianka*

3 komment

Az orosz Harper's Bazaar októberi lapszámában Snejana Onopka pózol hihetetlenül jó stílusban. Nem csoda, hogy ennyire stílusos a modell stylingja, hiszen olyan márkákból válogatták össze az összeállításokat, mint Louis Vuitton, Chanel, Jean Paul Gaultier, Ralph Lauren, Roberto Cavalli, Dior, Gucci, Dolce & Gabbana, Stella McCartney és a Lanvin. Ha nem lenne az anyag nyitóképében kalap, még akkor is írtam volna róla, mert például a második képen látható bőrkesztyű csodálatos és a modell rúzsa is hibátlanul passzol hozzá.

Nekem a pöttyös harisnya az egyetlen, amit nem vállalnék be. Ti igen?

Fotók forrása

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kuponblog · http://kuponblog.blog.hu/ 2011.09.23. 13:48:45

Bár férfi vagyok, a pöttyös harisnya igen tetszetős. És vállalnám, hogy a kedvesem ilyenbe mutatkozzon. Persze csak előttem ;)

www.kuponblog.blog.hu

spacegirl · http://makeup.blog.hu 2011.09.23. 14:38:04

egyre inkább szimpatizálok a kalapokkal, csak éppen még nem szántam rá magam, hogy beszerezzek. annyira jó kis "klasszikus" megjelenést adnak :)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása