OurFashion

Még mindig kutatjuk a férfiszépséget: érdekes statisztikák róluk

2011.szeptember.22. 14:23

fashionista

8 komment

A férfiszépségről szóló cikkünket, majd az arra reflektáló olvasói publicisztikát is rengetegen olvastátok/kommenteztétek, így egyértelmű számunkra, hogy tisztában vagytok azzal, hogy napjainkban nem csak a női szerepek és viselkedésformák változnak meg, hanem a férfiaké is. Mivel mi trendekkel foglalkozunk, így számunkra természetesen az a legrelevánsabb változás, az hogy sokkal többet foglalkoznak a külsejükkel, mint korábban. Ez a mondat persze így önmagában elég sztereotipikus, így itt az ideje annak, hogy egy kicsit mélyebbre ássunk:

2011-ben a férfiak
19%-a nem használ semmiféle arcápoló terméket (ez azért fura, mert 55%-ának irritált a bőre; 34%-ának borotválkozás után kivörösödik a bőre; 40%-ának érzékeny a bőre;   19%-ának száraz és feszülős a bőre - így ez a szám akár magasabb is lehetne)
59%-a csak aftershave-t használ
22%-a használ bőrápoló termékeket (11%-uk naponta)  

A magatartásuk változik: a már bőrápolás nem csak a nők felségterülete. Sok srác épp annyi figyelmet fordít a hidratálásra, mint a nyakkendőjére, az órájára, a napszemüvegére, vagy a pénztárcájára. A szép bőr a férfiak legújabb kiegészítője, ami legalább annyira tükrözi a férfiasságot és a társadalmi státuszt, mint egy vadonatúj autó, ugyanis a nőknek való tetszés eszközévé vált:
71%-uk szerint fontos, hogy a bőre vonzó legyen az ellenkező nem számára  
33%-a a partnerére hagyja a bőrápoló termékek kiválasztását  

Ez utóbbi adat engem is tartalmaz: a barátomnak vagy én veszem meg az arcápolóját, vagy együtt választjuk ki, de magától biztosan nem fog hosszú perceken át nézelődni a parfümériában/drogériában (maximum csak a reptéren). 

Kíváncsi vagyok, hogy a közvetlen környezetetekben hogyan működik a statisztika: a barátotok használ arcápolót? Ha igen mennyit és milyen márká(ka)t? 

 

Megosztás:
8 komment

Címkék: beauty férfi divat

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thebeat 2011.09.22. 14:35:15

használ,én választom :)
Clinique arcradír - rendszeresen,
Clinique after shave - rendszeresen,
Clinique hidratáló - néha ( még nem tudtam rávenni a renszerességre) de ugyanekkor használja a Clinique cooling eye gel man t is :)

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2011.09.22. 14:45:34

@thebeat: akkor úgy látszik, bevált nektek a clinique :)
a cooling eye gel jó? mert most nivea golyóst használ, de az sajnos nagyon-nagyon nem vált be, így újdonság után kutatunk...

thebeat 2011.09.22. 15:21:27

@fashionista: be bizony, én is szeretem a Clinique arcápolást, és ő is :) én imádom az eye gelt ( a nőit :P) és neki bevált a férfi.szerintem nagyon jó. mi ajánlani tudjuk :)

Rabbit · http://rabbitblog.hu 2011.09.22. 15:55:07

ezek az adatok honnan származnak?

Rabbit · http://rabbitblog.hu 2011.09.22. 16:35:21

@fashionista: köszi az infót :) oh, örülök, hogy tetszik :))

musi 2011.09.23. 23:41:12

én nem vagyok ellene ezeknek, elég gyakran használom, bár nem vagyok róla meggyőződve, hogy ez így jó... ha belegondolunk, abszolút nem természetes. azt meg hozzátenném, hogy a táplálkozás kb 70%-ot ronthat (vagy javíthat) a bőr egészségén (is)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása