OurFashion

Sofia Coppola esküvői képei

2011.augusztus.31. 16:09

fashionista

8 komment

Olaszországban ment férjhez Sofia Coppola egy csodás, levendulaszínű Azzedine Alaia ruhában, amely egészen kislányossá tette a megjelenését, és amely egészen távol áll a Hollywoodban mostanában olyannyira jellemző habcsókruha-mániától (khm Kardashianék), ráadásul a színválasztás is szokatlan. A férj Thomas Mars, a Phoenix frontembere.

Sofia Coppola Azzedine Alaia lavender wedding dress

Sofia Coppola bride Francis Ford Coppola wedding

Sofia Coppola lavender wedding dress

Forrás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.08.31. 16:33:52

szép, de azért nem esküvői ruha:(... és nem az a baj, hogy nem habcsók:D

bbarb 2011.08.31. 17:49:01

Istenem, a nagyhasú bácsi annyira hasonlít a nagypapámhoz:(( (pár éve halt meg....)
A ruha nem tetszik sajnos, attól függetlenül, hogy esküvőre való-e vagy sem. Vasárnap délutánra sem tetszene.

alexalovefashion · http://alexalovefashion.blogspot.com 2011.08.31. 18:50:09

aranyos a ruha, de szerintem sem esküvőre való. a divatban elég modern vagyok, de ha esküvőről van szó, akkor a hagyományok és az elegancia számomra fontosabb, az alap, hogy a ruha fehér legyen

SarahConnor 2011.08.31. 20:25:41

Nekem sem jön be különösebben, mármint maga a koncepció, mert az esküvőn a hagyományok híve vagyok. Amit én itt kiemelnék, az a fekete pántos szandál, amivel Coppola kisasszony megfejelte ezt az outfitet: na az valóban kicsapja a villanyt. Nadon ócó (ezeröccá) és nem illik ilyen pasztell körítéshez.

trick_me_twice 2011.08.31. 20:36:55

@bbarb: a nagyhasu bacsi, aki nagypapadra hasonlit Francis Ford Coppola!! :DDDD
Nekem tetszik is a ruha, de nem annyira, hogy el tudjam kepzelni az eskuvomre... Egy vasarnapi csaladi osszejovetelre tokeletes, eskuvore azert valami emlekezetesebb darabra vagyik az ember...

bbarb 2011.08.31. 23:00:36

@trick_me_twice: tényleg? ez kicsit égő rám nézve, nem baj...:) mármint hogy nem tudtam...:P

szépjuhászné 2011.09.01. 09:56:01

@Fenimore: A hagyomány az, hogy második esküvőre nem veszünk fehéret, és nem kötelező a hosszú ruha. Amerikában persze képesek az x-dik esküvőre is habos fehéret venni, de az szerintem nem mérvadó.

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.09.01. 10:05:02

Miss Coppola-tól azért többet vártam volna.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása