OurFashion

Párhuzamos életek: én és az új Louis Vuitton kampány

2011.augusztus.18. 14:23

fashionista

6 komment

A rendszeres olvasóink tudják, hogy tavaly 2 héten át Indiában utazgattam, felfedezve a Taj Mahal szépségét, a vonatok zsúfoltságát, az ételek fűszerességét és Mumbai európaiasságát.

Most pedig, meglátva a Louis Vuitton új, L'âme du Voyage nevű kollekcióját újraéltem az emlékeket, ugyanis Carter Smith fotói olyan tájakra, épületekhez és élményekhez vezetnek el minket, ahol én is jártam, amiket én is éreztem.

Nézzétek végig a képeket és ejtsen benneteket is rabul egy pillanatra India varázsa - a kommentekben pedig meséljétek el, hogy számotokra melyik az az úticél, ahová egyszer el kell jutnotok az életben, vagy melyik volt az a hely, ami megváltoztatta az életfelfogásotokat.

A kampányképen a Jal Mahal látható Jaipurból, az elefántok az Amber Fortból és a hegyek Rajasthanból.

 

Forrás: Smartologie

Megosztás:
6 komment

Címkék: india louis vuitton

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juc 2011.08.19. 19:25:36

nagyon nagyon nagyon tetszik!

LuPuS 2011.08.20. 09:32:02

A LV kampány mindig odafigyel, hogy mesteri képsorozatokkal kápráztasson el minket.

Indiát még nem de Németországot már meghódítottam és teljesen véletlenül az ehhez kapcsoló LV kampány, az egyik kedvencem:

www.nytimes.com/2007/11/05/business/media/05vuitton.html

berta94 2011.08.21. 10:07:26

én igazából akárhová elmennék,olyasmi stílusban, mint az eat.pray.love.-ban
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása