OurFashion

Kedvencek szülinapra a USE-tól!

2011.augusztus.03. 11:09

*Bianka*

0 komment

Apukám igazi divat centrikus apuka, sőt kifejezetten szereti a USE-t. Tavaly a születésnapomra és idén karácsonyra is USE cuccokat kaptam tőle. Arra gondoltam, hátha idén is betéved a jövőheti születésnapom előtt, ezért kiválasztottam a mostani kollekcióból a három kedvenc darabomat.

Az első számú kedvenc ez a ballonkabát, aminek csodás a fazonja és a színe is:

A második számú kedvenc ez a fehér ruha, hiszen tudjátok, hogy imádom a fehér darabokat. Erre minden épeszű rokonom azt mondaná, hogy annyi fehér cuccom van, hogy kidől a szekrényből, de én azt válaszolnám: "ilyen még nincs!"

Azért ezt a táskát sem utasítanám vissza...

A harmadik számú kedvecet a USE női tervezőjén Füzes Eszteren volt szerencsém látni rózsaszínes áranyalatban. Rögtön beleszerettem a fazonba és a színkombinációba:

Nektek melyik a kedvenc USE cuccotok a mostani kollekcióból?

Fotók forrása: USE homepage

 

Megosztás:
0 komment

Címkék: szülinap use unused use

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása