OurFashion

Lehet szép a halál?

2011.augusztus.02. 18:30

**Anna**

5 komment

Mert & Marcus egy igen erős, sőt mondhatni erőszakos anyaggal készült a 2011-es téli LOVE Magazine számára. Aki nem szereti a kissé szado-mazo hatású, szenvedősen erotikus csupasz testeket ábrázoló fotókat, az semmiképpen ne kattintson a tovább gombra. Viszont, aki valami igazán komolyat vagy olyat akar látni, olyan képeket, amiket többször is megnéz, mert olyan furcsák/érdekesek a részletek, gondolkodás nélkül tekintse meg az egész anyagot. Mint valami szürreális festmény vagy párhuzamos világ, esetleg a sötét jövőnk felvetéseként is értelmezhető, de mindenképpen valamiféle földöntúli morbid energiát sugároznak, nekem a True Blood sorozat jutott róla eszembe. Az erőszak ellenére rejtőzködik az egészben egy kis romantika, de az egész sorozatot a halál illata lengi körbe.

 

Via Via Jules Fashion

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

deb. · http://www.deborah.blog.hu/ 2011.08.02. 22:36:30

Elég disztópisztikus. A vízihullás képeken nekem fura a tornasurranó.

Momina 2011.08.03. 06:14:34

Szerintem ezekkel a modellekkel egy cseppet sem erotikus. Ezenkívül nem elgondolkodtató, nem sugároz energiát, nem érdekes. Egész egyszerűen gusztustalan!

Baldrick68 2011.08.03. 07:15:37

Nekem valami sorozatgyilkos képzelgéseire emlékeztet.

bbarb 2011.08.03. 09:38:27

Ez vagy iszonyú ízléstelen, vagy én vagyok kevés hozzá...

Bee Boszy 2011.08.07. 15:37:14

Valóban morbid. De jó! Olyan, mintha 21. századi Ophéliák és Nárcisszuszok agonizálnának egy bizarr atmoszférájú, tornacipő fetisiszta világban. :-) Az árnyak, a fények és az erős színek nagyon különleges hangulatot varázsolnak... Asszem' elég perverz vagyok, hogy megkockáztassam a kijelentést: a maga beteg módján, de szép.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása