OurFashion

Kate, mint domina

2011.július.21. 16:13

**Anna**

2 komment

Talán Katie Holmes lett volna az utolsó, akit a spanyol Vogue helyében felkértem volna erre a fotózásra. Nem azért mert nem szép, vagy mert nem tartom tehetségesnek (erről nem annyira tudok véleményt alkotni, a Dawson és a haverok óta nem láttam semmiben), hanem mert ő inkább amolyan szende lányka, akit virágok között, klasszikus vonalú ruhákban és hangulatban tudtam volna elképzelni. És mekkorát hibáztam volna, ha nekem kellett volna döntenem! Bár valamennyivel idősebbnek néz ki a koránál, sokkal jobban áll neki ez a végzet asszonya szerelés, mint mikor Jackie Kennedynek volt maszkírozva. Mindkettő csak szerep, de szerintem ez sokkal jobban áll neki, különösen a második kép sikerült jól.

 

Megosztás:
2 komment

Címkék: fotó vogue vogue covers

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magdalena.w · http://lenaswardrobe.blogspot.com 2011.07.22. 09:31:43

Szerintem Katie arca teljesen élettelen és kifejezéstelen. Ha ez volt a koncepció, akkor persze én kérek elnézést. Bennem nem mozgatott meg semmit. :(

alexalovefashion · http://alexalovefashion.blogspot.com 2011.07.23. 13:38:19

szerintem is elég pocsék Katie arckifejezése, úgy vagyok vele, mint Kristen Stewart-tal, minden képen, filmben ugyanolyan képet vág.. ami viszont a ruhákat illeti... imádom őket.. nagyon jó hangulata van a képeknek, nagyon jól lettek összeválogatva a különböző darabok és a stílusokat is remekül kombinálták.. :D
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása