OurFashion

Donatella Versace igent mondott a H&M-nek

2011.június.21. 08:57

*Bianka*

5 komment

2008-ban visszautastíotta Donatella Versace a H&M felkérését, hogy tervezzen nekik kapszula kollekciót. Idén azonban sikerült meggyőzniük a tervezőnőt és ma reggel már hivatalosan is bejelentették, hogy télen a Versace márka lesz akivel együttműködik a svéd fast fashion kedvenc. A kollekció november 17-én jelenik majd meg világszerte és összesen 300 boltban lesz megvásárolható és egyes országokban online is rendelhető lesz majd.

https://wpyadmin.ne.cision.com/wpyfs/00/00/00/00/00/15/6C/36/VersaceforH%26M_2.jpg

Ti várjátok már ezt az együttműködést? A Lanvin-H&M kollekcióból vettetek valamit?

Forrás: H&M Press

Megosztás:
5 komment

Címkék: versace h&m donatella versace

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ViktoriAnna 2011.06.21. 09:36:52

Én 2 ruhát, a nagy piros nyakláncot, a fekete tüll kiskabátot, a vászontáskát és a cipőkből a feketén kívül mindet megvettem a Lanvin-h&m kollekcióból.Nagyon kíváncsi vagyok erre is, biztos veszek majd vmit, de nem ennyi mindent. Ha valaki nagyon akar Versace-t egy outlet-ben simán hozzájuthat annyiért, mint amennyiért az üzletben fogják árulni.Szóval ha veszek is vmit majd pár hónappal később féláron vagy még olcsóbban.

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2011.06.21. 11:01:38

Kíváncsian várom az extravagáns fekete -zipzárasVersace ♥ Lanvin kollekciót! Szerintem a H&M minősége is sokat javult ez elmúlt egy-két évben.

magnesito 2011.06.21. 14:14:06

én is örülök neki, hogy egy igazi expert igent mondott nekik, hátha végre kilép a H&M ebből a 13 éves diáklányos, emos stílusból, mait sokáig vitt

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.06.22. 10:28:20

Hú, ezt a nőt nem szeretném többet látni! Nem tudom, hogyan fogok elaludni este! Majd a lányom mesél valami szép horror történetet.
Magyarország celeb világában a Donatella amúgy sem hangzik valami jól... :)

kaViol 2011.08.15. 21:11:29

@TrueY: szerintem nem az a lényeg hogy hogyan néz ki több mindent letett az asztalra a divat világában mint amennyit gondolom te életedben is úgy hogy szerintem próbálj meg mást kritizálni ;) jah és majd megnézzük neked 56 évesen milyen alakod lesz ;)) kíváncsian várom...
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása