OurFashion

Hétvégi körkérdés

2011.június.03. 10:15

*Bianka*

3 komment

Éppen úton vagyok a burzsujokkal Hévízre, a Hotel Lotusba újságírói study tour-ra. A buszon elgondolkodtam, hogy a sok munka közben milyen régen nem voltam már strandolni.  Közben eszembe jutott, hogy titeket is régen kérdeztünk arról, hogy  mi újság veletek, így Melinda régi nagyon sikeres rovatát, kicsit újjá élesztem. Szóval kezdjük:

Hangulat: meglehetősen felszabadult, hogy végre (igaz, hogy csak egy éjszakára) elutazunk.

Ruhák és smink: Újonnan beszerzett, hihetetlenül kényelmes Je Suis Belle (Szőke Gábor Miklós Edition) ruhámat vetettem be. Nyaralás révén a sminket elhagytam:

1. Ruha: Je Suis Belle

2. Napszemüveg: H&M

3. Táska: Zara

4. Szandál: Michael Kors

Az elmúlt hét fénypontja:

Amikor a nővérem egy hetes kisbabájának vásároltam a H&M-ben tündéri cuccokat, többek között a kedvenc darabomat egy zöldalmás ruhácskát.

Az idei nyár eddigi kedvenc ruhadarabja:

Egy egyszerű fehér pántnélküli Bershka body, amit hihetetlenül sok szetthez passzol és nagyon kényelmes.

Tervek a hétvégére: Fürdés, hajókázás a Balatonon, masszázs és vasárnap látogatás az új rokonnál.

Hova tervezitek idén a nyaralást?

Még szinte fogalmunk sincs. úgyhogy várom az ötleteket. Egy biztos tengerpart mellé...

Most ti jöttök, íme a lista:

Hangulat

Ruhák és smink

Az elmúlt hét fénypontja

Az idei nyár eddigi kedvenc ruhadarabja

Tervek a hétvégére

Hova tervezitek a nyaralást?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Emulgeator 2011.06.03. 11:12:08

Szakértessz egy divatanyagban a Heti Válaszban. Megpróbáltam csatolni a cikk linkjét, de nincs kinn a neten, csak a lapban.

DeerWoman 2011.06.03. 17:48:52

Érdekes lenne egy közös kép a ruhádon lévő szobor eredetijével, ha már úgyis ideutazol! A hotelban pedig el ne mulaszd a szaunavilág végigpróbálgatását!:)

LuPuS 2011.06.05. 14:12:33

Hangulat: 5-ös fölé, teljesítettem a Kinizsi100-at
Ruhák és smink: ---
Az elmúlt hét fénypontja: Londonból megérkezett az ingem:http://www.ctshirts.co.uk/men%27s-shirts/men%27s-formal-shirts/White--herringbone--classic--shirt--?q=gbpdefault||SE033WHT|||||381%2C491%2C341%2C501%2C41%2C||||||||

Az idei nyár eddigi kedvenc ruhadarabja:Egy AX ing
Tervek a hétvégére: Krimiestek nyomozás, Napozás , 82.Könyvhét, 2.Judafest, olvasás(Michel Houellebecq:A térkép és a táj)
Hova tervezitek a nyaralást? Erről majd, ha visszajöttünk
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása