OurFashion

Vörös hó esik - Konsánszky 2011-2012 ősz-tél

2011.május.19. 09:59

*Bianka*

2 komment

Amikor kicsi voltam, talán 3 éves egyszer Kalocsán rózsaszínes-pirosas hó esett. Sokáig azt hittem, hogy ez egy olyan emlék, amit csak álmodtam vagy kisgyerekként kitaláltam. Egyszer aztán 12 évesen felhoztam egy családi beszélgetéskor és kiderült valóban pirosas hó esett akkor egy pár óráig valami közeli vegyipari baleset miatt. Már nagyon rég elfelejtettem ezt, de most olyan erősen bevillant, amikor megláttam Konsánszky Dóra 2011-2012-es őszi-téli An another way névre keresztelt kollekcióját, hogy egyenesen kirázott a hideg.

Fantasztikusak ezek a vörös háttér előtt készült képek. A ruhák rideg vonalvezetését és végletekig letisztult hatását a német modell gyönyörű karaktere és a tűzvörös háttér olyan kontrasztba emeli, hogy órákig tudnám nézegetni a fotókat. A képeket egyébként a frissen Fashion Awards 2011 - Év divatfotósa díjra jelölt Baráti Vince készítette, aki egyébként már hosszú múltra tekinthet vissza Konsánszky Dórával közösen, hiszen több kampányt is készítettek együtt.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

think different 2011.05.19. 12:27:16

Egyedi ötlet...
25.media.tumblr.com/tumblr_llercsTzvt1qa7lslo1_500.jpg
Vogue Paris, May 2011 - ‘Kiss Me Kate’
Model: Kate Moss
Photography: Mert & Marcus

think different 2011.05.19. 12:29:14

Most már csak az a kérdés, hogy melyik volt előbb: lehet Vincét másolták?:)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása