OurFashion

Vörösre vált a világ!

2011.április.28. 13:33

fashionista

7 komment

Miután a szőkeség istennője, Blake Lively 2 nappal ezelőtt a Time 100 Most Influental People gálán vörös hajjal jelent meg, az összes bulvármagazin azt kezdte harsogni, hogy leáldozott a szőke haj divatjának és kijelentették, hogy mostantól a vörös frizura lesz a menő.

A szőke olvasóinkhoz szól a kérdés: befestitek majd a hajatokat az új trendnek hódolva?

De persze egy fecske nem csinál nyarat: Blake mellett Lara Stone is bevörösödött - legalább egy fotózás erejéig az Interview magazin májusi számához.

124473_1303932350.jpg

Drew Barrymoore-t, Rumer Willist és Mandy Moore-t is lencsevégre kapták az elmúlt hónapban vörös fürtökkel.

Forrás: StyleCaster, MTV

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thebeat 2011.04.28. 16:07:00

(ugyan nem vagyok szőke) de már tavaly is mindenki vörös volt. úgyhogy vissza is festettem a hajam barnára a vörösről :) de imádtam a vörös hajam, lehet ,hogy nyáron még visszatérek hozzá :)
Blake haja is szép, csak ezen a képen kicsit úgy tűnik mint ha kikopott volna :)
nekem innen Drew haja kedvenc!

ri 2011.04.28. 16:16:42

szegeny Rumer feje...

Merty 2011.04.28. 18:40:01

Én már évek óta vörös vagyok :P

Ibiza Hippie · http://shoesaremyloves.blog.hu/ 2011.04.28. 18:52:02

Nem, megmaradok a természetes szőke hajszínemnél.
És szerintem Blake-nek is így kellett volna tennie. Nagyon sok embernek jól áll a vörös haj, de ha engem kérdeztek, Blake nem tartozik közéjük.

JeSuisDanii (törölt) 2011.05.01. 18:18:04

Én is Vörös lettem. :) ( Nem a trend miatt mondjuk. )
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása