OurFashion

Tegnap a Zarában jártam

2011.április.06. 08:02

*Bianka*

7 komment

Helyesbítek a címen: Tegnap "éjjel" zárás előtt két perccel végre eljutottam az egyik Zarába, ahol eddig nem megszokott módon több cipőbe is azonnal beleszerettem. Végül csak egyet vettem meg, bár egy fehér telitalpú raffiás még mindig nagyon hívogat és csábítgat, de azzal nyugtatom magam, hogy szandált venni még ráér...

A márka tervezőinek idén nagyon jól sikerült az egyszerű eleganciát képviselő nőies darabok tervezése.  Az általában egy szezont bíró darabok ár-érték arányban véleményem szerint nagyon erősek, bár be kell vallanom, hogy pár ruhás árcímkénél elkerekedett a szemem a boltban.

Lássuk mik voltak, azok a darabok, amik leginkább csábítgattak:

1. Fehér telitalpú 17 995 Ft

2. Piros törpesarkú 19 995 Ft

3. Barna peep-toe 17 995 Ft

4. Kék balerina 9 995 Ft

5. Fehér peep-toe 15 995 Ft

6. Fekete peep-toe 9 995 Ft

Végül tegnap kutyafuttában a fekete cipő mellett döntöttem. A lábbeli ma nagyon kifogott rajtam, ugyanis ez életem első cipője, amiben nem lehet vezetni, így az első lefulladás után kénytelen voltam mezítláb tovább pedálozni a munkahelyre vezető úton.

 

 

Megosztás:
7 komment

Címkék: cipő szandál zara 2011 tavasz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

topankablog.hu · http://topankablog.hu 2011.04.06. 10:07:02

Cipőfétissel nem vagy egyedül..! ;) A Zara idén nagyon remekelt, tetszik.

☺Lili☺ 2011.04.06. 10:47:03

pont ezt a feketét néztem ki én is! :)

midnight_sun 2011.04.06. 12:27:12

Lányok, most őszintén: ti hogy bírtok ezekben járni? :( Mármint pl ebben a fekete magassarkúban! Nekem ez iszonyatosan töri a lábamat elöl, a nyitott orrésznél :( :(
A fehér szandit is próbáltam, nagyon tetszett, na hát az még rosszabb, a rámvaló baromira szorít, a nagyobb meg nagy :(
Nyilván nekem van buta formájú lábfejem, de annyira csodálom azt, aki kibír egy teljes napot 10 centis sarkakon :)

magdalena.w · http://lenaswardrobe.blogspot.com 2011.04.06. 17:22:33

Én a világ végére is elgyalogolnék magas sarkú cipőben. De mivel a legtöbb helyre bringával járok, és nem mindig szeretek váltócipőt vinni, ezért a hétköznapokon a laposabb talpúakra voksolok. A fent látható királykék ballerina elvarázsolt. Meg kell vennem. Táska is van hozzá? :)

Jizzler 2011.04.06. 21:00:29

Én is vezettem már platformban, merész vállalkozás volt. :D

Másrészről adjatok tanácsot, hogy a cirka térdig érő hagymaszoknyámhoz milyen lábbelit viseljek! Eddig semmivel sem akart összebarátkozni.

little bee 2011.06.12. 20:54:44

a fehér jobb választás lett volna :d
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása