OurFashion

Az Armani Jeans tavaszi darabjai

2011.március.28. 13:15

*Bianka*

0 komment

Hétvégén az Andrássy úti Emporio Armani boltban jártam, ahol idén tavasszal sokak örömére néhány Armani Jeans darabot is fel lehet lelni. Én egy ruhába már eszeveszettül beleszerettem és már indokot is találtam rá, hogy miért van szükségem mindenképp egy ilyen maxi ruhára: Nyáron több esküvőre is hivatalosak vagyunk és ez egy fülledt nyári napon tökéletes lehet egy kerti szertartáshoz.

Töredelmesen be kell vallanom, hogy ez a ruha élőben sokkal szebb, mint a fenti képen. Egy halvány barnás bőr, egy hozzá passzoló cipő és egy nőiesebb arcú modell sokat dobott volna a kifutós fotón.

Na, de korántsem biztos, hogy mindenkinek ez a ruha tetszik - ami egyébként 79 900 Ft-ot kóstál -, így összegyűjtöttem pár slágerterméket, ami a budapesti üzletben is kapható:

1. Csíkos zakó: 98 900 Ft
2. Lakk táska: 29 900 Ft
3. Fehér bőr táska: 46 900 Ft
4. Farmer overál: 94 900 Ft

5. Lakk táska: 29 900 Ft

6. Csíkos póló: 29 900 Ft *

*Az árak az Andrássy úti üzlet hivatalos árai.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása