OurFashion

Love or Hate? Stella McCartney gyümölcsös táskája

2011.március.25. 10:50

fashionista

4 komment

Itt a tavasz, lassan zöldbe borul a természet itthon is és elkezdjük tervezgetni a nyaralásunkat valamilyen mediterrán országba, ahol már érik a narancs, lime kerül a koktélba és citromot facsarunk a grillezett halra. Stella McCartney gyümölcsnyomatos táskája is ezt a hangulatot hivatott erősíteni - a kérdés az, hogy vajon sikerrel járt-e? Vagy a minta még elmenne, de az arany láncdíszítés, a logózott fityegő, vagy éppen az 1265 dolláros ár már túl soknak bizonyul a Falabella fantázianevű táskáért?

Love or Hate ez a gyümölcsös táska?

 

Kép: Purseblog

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

charlottes · http://charlottesbox.blogspot.com/ 2011.03.25. 11:15:48

Nekem mindennel együtt tetszik, de az ára nem az én pénztárcámnak való...:S

esikazemese 2011.03.25. 12:20:26

a nagyinak love, nekem HATE

AudreyKay 2011.03.25. 19:37:44

Nekem a lánc meg a minta miatt a spirál füzetek jutnak róla eszembe... :D De amúgy elég LOVE :)

NetBubble 2011.03.26. 09:05:23

Nekem Love, de nagyon drága :S
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása