OurFashion

Love or Hate? A londoni szerzemény

2011.március.17. 13:24

fashionista

8 komment

A hosszú hétvégét Londonban töltöttem, városnézéssel, Annával találkozással és persze egy kis vásárlás is becsúszott. Jártam a Harrodsban, az Oxford Streeten és a többi szokásos, üzlettel tömött utcán is, de bevallom, a kedvenc helyeim a Brick Lane-en és Camdenben vannak. A lent látható Disaster Designs pénztárcára az utóbbi negyed főutcáján tettem szert, egy aprócska boltban. Nagyon megtetszett a borítékokat idéző dizájn, a 'Buy Buy Baby' sor láttán pedig végképp nem tudtam ellenállni, 22 fontért megvettem.

Nektek hogy tetszik?

Megosztás:
8 komment

Címkék: london pénztárca love or hate

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsadanka♥ 2011.03.17. 13:56:53

hasonló lesz a pull&bearben is, meg több márka webshopjában is felfigyeltem már az ilyen boríték pénztárcákra és neszeszerekre! aranyosak :]

NetBubble 2011.03.17. 14:47:10

Nagyonnagy LOVE! Nagyon tetszik :)

micimacko007 2011.03.17. 23:20:46

szerintem eleg olcso kinezete van,alapbol tok ugyan az az otlet mint a par eves yls clutch-oknak..csak too much

rlemon 2011.03.18. 01:59:59

zsírzsír. portobellon csak 12 font és vannak változatai.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása