OurFashion

Fogyókúrázók figyelmébe

2011.február.19. 12:02

fashionista

5 komment

Oké, tudom, hogy nem klasszikus divatblog téma, de mindenképpen meg akartam veletek osztani pár képet az Intervention-Ware étkészleteről, amelyek a funkciójukon túl hatásos üzenettel próbálják a diétázókat kevesebb evésre rávenni.

Ötletes.

THUMB_worrisomecatANFB742P098.big

ANFB742P103.big

Képek: Kingdom of Style

Megosztás:
5 komment

Címkék: érdekesség lakberendezés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lucienne · http://lucienne.freeblog.hu 2011.02.19. 15:41:21

Talán hatásos, de én inkább többet mozgok, mint hogy ilyenből kelljen ennem... :S

maggy 2011.02.21. 14:02:35

Sztem is!! Ezek tiszta hülyék...és még visszafogtam magam ezzel a jelzővel. Komolyan mondom,a tervezők fején törném el ezeket a "csodákat"!

Kremyyy · http://kremyy.freeblog.hu 2011.02.21. 21:22:53

Szerintem nem hülyeség,olyan ez,mint a hűtőre kiragasztott motivációs képek,ennyi erővel az is felháborító...

Red hat 2011.02.22. 21:46:10

nem ezt hívják akasztófahumornak?
női változatban persze.
:)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása