OurFashion

Lady Gaga Vogue címlapja

2011.február.10. 13:58

fashionista

11 komment

Végre-végre-végre, itt vannak a képek Lady Gaga Vogue címlapjáról! Úgy látszik, valahol én is kis szörnyeteg vagyok, hogy ennyire lelkesen vártam a képeket a márciusi címlapról, aztán meglátva azokat mélységesen csalódtam. Persze nyilván az elvárásaimmal volt a probléma, hiszen valami elképesztően átütő, példanélküli és soha nem látott dologra számítottam, és ezt kaptam. A fotók tetszenek (Mario Testino), de az, hogy minden képen ugyanolyan a haja és a sminkje számomra annyira egyhangúvá teszi a fotósorozatot, pedig a kaméleonszerű énekesnőnek ez az egyik legikonikusabb tulajdonsága: bármit lehet belőle varázsolni. De egy szőke szemöldök, babarózsaszín paróka és egy sötét lila rúzs ehhez most kevés volt számomra.

Vagy szerintetek az én ízlésemmel van a gond és ez valójában egy szuper divatanyag? 

GagaVogue (6)

GagaVogue (1)

Még több kép a tovább után!

GagaVogue (2)

GagaVogue (5)

Képek: Fashion Foie Gras, HighSnobette

Megosztás:
11 komment

Címkék: vogue lady gaga mario testino

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

charlottes · http://charlottesbox.blogspot.com/ 2011.02.10. 14:09:40

Lehet, hogy nem jól gondolom, de mintha ebbe a fotósorozatba Gaga sem adott volna bele mindent.

lucienne · http://lucienne.freeblog.hu 2011.02.10. 14:46:53

Gaga most az egyhangúságával SOKKOL!!!!!

Kremyyy · http://kremyy.freeblog.hu 2011.02.10. 15:23:38

Ronda. Egyszerűen nem tudok másra gondolni ha ránézek a fejére.A többit észre sem veszem.

Egleriel 2011.02.10. 16:07:52

Ezek a fotók azért jók szerintem mert nem olyan tipikus, sokkoló Gagás képek. Nem kedvelem ezt a nőt de be kell látnom, hogy ezer arca van és míg benne van a köztudatban kicsit érdekesebb a "sztárvilág" :)

magdalena.w · http://lenaswardrobe.blogspot.com 2011.02.10. 16:20:48

Gagának olyan férfias feje van. Ez még a kisebbik baj. Viszont olyan egyforma arcot vág mindegyik képen. Nem is szerettem őt soha. Ma nagyon destruktív vagyok.

micimacko007 2011.02.11. 09:28:19

nem minden magazin sokkolni akar a gagaval nem gondoljatok?! plane nem az amerikai vouge, az nem arra hires..mekkora baromsag

Hableány 2011.02.11. 09:58:11

A tollast leszámítva jók a ruhák, nekem tetszenek. Az antinő itt csak modell hál'Istennek! Egyszerűen érthetetlen, mért akarnak egyes tévéadók is nőket férfiasan öltöztetni. Undorító dolog ez. Nem arról van szó, ha egyszer-egyszer valaki stílust vált, de szinte mindig! Fúj!

NetBubble 2011.02.12. 08:51:36

Nekem tetszenek a képek, bár nem igazán érzem, hogy Gaga mindent beleadott volna.

Loyal - www.loyalmunkaruha.hu · http://www.loyalmunkaruha.hu 2011.07.25. 16:04:08

épp' az előbb nézegettem Emma Watson képeit és hát elég egyértelmű, hogy ki a szebb... :D De az tény, hogy a legnagyobb kedvenc női énekesem kétségkívül Ő és Adelle. Nem egy bombanő Gaga, de nem is ezért imádják.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása