OurFashion

Adjatok címet ennek a bejegyzésnek!

2011.január.10. 16:49

fashionista

12 komment

Drew Barrymoore a lenti képen látható narancssárga Jil Sander zsákruhában jelent meg egy partin (konkrétan a CoverGirl 50. évfordulóját ünneplő rendezvényen). A kollekciót az összes kritikus imádta és ajnározta, de eddig kevés híresség merte felvenni a nem túl felhasználóbarát darabokat. Drew bátorságának meg is lett a böjtje: a külföldi lapok/blogok abszurdabbnál abszurdabb címekkel hozták le a hírt, ahogy azt a lentiekben is láthatjátok (a címek megerőszakolásával egyenértékű fordításért előre is elnézést kérek):
The Juice is Loose - A lé laza
Drew goes orange-tastic - Drew narancsisztikus
Did you put your dress upside down? Drew wears a bizarre orange frock. - Fordítva vetted fel a ruhádat? Drew egy bizarr narancsszínű ruhát visel.

Szerintem Ti ennél sokkal jobbakat és viccesebbeket tudtok, úgyhogy rajta: Adjatok címet a bejegyzésnek!

Ötlet: The Cut
Kép: Batch Please

Megosztás:
12 komment

Címkék: jil sander drew barrymoore

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

janila 2011.01.10. 17:00:08

Besárgult, derekától megfosztott sellő vörösszőnyegre-vetődése.

tubi_ca 2011.01.10. 17:15:01

Nekem tetszik! Egyetlen gond, hogy míg a modellnek a húzott rész a térde felett van (ami magasságából adódóan fentebb is található, mint Drew-é), addig Drew-nak valahol a térde alatt, azért tűnik olyan sellőszerűnek, ellentétben a modellel. Szóval ilyen esetben nem csak a hossz-t kellene a viselőhöz alakítani, de a vízszintes szabásvonalakat.

magdalena.w · http://lenaswardrobe.blogspot.com 2011.01.10. 17:55:12

"Öltözz banánnak"-verseny: 1. forduló

lucienne · http://lucienne.freeblog.hu 2011.01.10. 20:34:05

Hölgyeim, láttak már önök ilyen színű sellőt? Szerintem a ruha inkább egy alsó tagozatos farsangi aranyhaljelmezre hajaz.
Ezt egyedül Drew Barrymore teheti meg a közízléssel, ő még így is édes. :D

quika · http://purple-weed.blogspot.com/ 2011.01.10. 22:25:24

Szerintem nem rossz, de a kollekcióban vannak sokkal klasszabbak is.
Címadásban gyenge vagyok, nekem tökéletesen megfelel a fenti is.

isimaru 2011.01.11. 11:22:29

Hát lehet, hogy le vagyok maradva, de nem értem mi a fantasztikus ebben a ruhában. Komolyan kérek valakit, hogy magyarázza el nekem, hogy ez a ruha miért jó, miért ajnározták kritikusok.

Nem nagyon tudok elképzelni olyat (manökeneken kívül), akinek ez jól állna. Éppen ezért én azt a címet adnám, hogy "Drew bevállalta".

Red hat 2011.01.12. 19:08:16

Drew mint sárgarépa!

Red hat 2011.01.12. 19:08:53

olyan, mintha egy fggönyt csavart volna maga köré.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása