OurFashion

Legyél Te is pletykafészek!

2010.december.30. 10:26

**Anna**

9 komment

Mint ahogyan sokan mások, én is azonnal belevetettem magam a leárazások forgatagába az ünnepek után. Végigzarándokoltam a Váci utca üzleteit normális nadrág után kutatva (megjegyzem, nem sikerült a küldetés, pedig vagy tízet végigpróbáltam), amíg nem szembe találtam magam valami olyasmivel, aminek igazán megörültem. Rendszerint tökéletes érzékkel választom ki egy halom ruha közül a legdrágábbat, vagy a nem kedvezményeset, most is azon a falon akadt meg a szemem, ahol a teljes áras termékek vannak kirakva. Most sem alakult ez másként, a Stradivariusban ugyanis Gossip Girl kollekció kínálja magát megvásárlásra, 4990 forintért. Négy póló közül választhatnak a rajongók. Mivel én nem vagyok akkora Chuck fan, inkább az első póló lett a kedvencem.

Megosztás:
9 komment

Címkék: gossip girl stradivarius

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

berta94 2010.12.30. 13:42:16

én is beléjük szerettem..egészen addig a pillanatig ez meg is maradt,míg meg nem láttam a felső hátulját.borzalmas ez a megoldás,én elhiszem,hogy fel akarták dobni,de az a bugyirózsaszín szalag nekem sehogysem fér bele.
teljesen elcsúnyítja.ezért nem is vettem meg.peidg nagyon örültem volna neki..:(

Tinusss 2010.12.30. 17:35:55

egyszerűen mesések! Az új évem biztosan azzal fog kezdődni, hogy veszek egyet belőlük! Nekem a legutolsó a kedvencem :)

GodMother · http://www.veszta.hu 2010.12.30. 18:49:29

@Tinusss: Nekem is a 4. a kedvencem. :)
XoXo G

zsadanka♥ 2010.12.30. 20:11:24

egy 10-12 éves kislánynak teljesen oké, amúgy gagyi!

ancsa12 2010.12.30. 20:53:15

@trisztin: és ha szabad kérdeznem azt a hajpántot hogy kell elképzelni? hogy néz ki? :)

fl_ora 2010.12.30. 21:35:09

hasonló, mint a bershkában a twilight kollekció. szerintem jópofa, mert a nagy rajongóknak biztos van egy-egy darab a szekrényükben. bár én nem vagy nagy twilight fan, muszáj volt vennem egyet pizsi polónak, barátnők között jót lehet mulatni rajta :)

PipacSka 2010.12.31. 14:30:22

www.kaboodle.com/beauty/blog/article/glam-up-your-hair-the-gossip-girl-way

Ez Blaires az elsőt megcsináltam a szalagavatómon viseltem feketébe imádom(L)

ri 2011.01.03. 22:58:24

szörnyű az anyaga :(
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása