OurFashion

Love or Hate? Gwyneth Paltrow melltartó és bugyi nélkül

2010.december.15. 10:26

fashionista

92 komment

Gwyneth (akinek a frissen felvarrt arcáról zengett tegnap a világsajtó) rendkívül merész ruhában jelent meg a vörös szőnyegen: az Emilio Pucci darab szemből nézve semmi extrát sem mutatott, aztán amikor megfordult a színésznő, feltárult az érdekes, fűzős megoldás, ami semmit sem bízott a fantáziára. Azt sem, hogy Gwyneth sem bugyit, sem pedig melltartót nem visel alatta. Persze ilyen alakkal megengedheti magának, hogy mutogassa a testét, én mégis kicsit közönségesnek érzem.

Nektek tetszik?

Ghost style: Gwyneth Paltrow arrived in a white, floor length dress Hello boys! But when she turned around, the dress told a whole different storyFrom every angle: The actress did not leave much to the imagination at the Los Angeles event

Forrás: DailyMail

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

☺Lili☺ 2010.12.15. 10:43:23

ilyen jó idő van arra? én bezzeg vastagzoknit meg 3 réteg ruhát vettem fel ma :D

tryambakam 2010.12.15. 11:16:11

Én oda vagyok ezért a nőért. Bár a fekete cipő szerintem nem illik a ruhához, de ahogy kinéz ebben a ruhában, rögtön szerelmes leszek

mikka 2010.12.15. 11:20:19

Miert lenne kozonseges?
Csak mert a te eletedben es gondolkodasodban a bugyi es melltarto egy kotablara vesett torveny? Aki divattal foglalkozik nem lehet ennyire szuklatokoru es prud. Elotted van egy foto amin egy fiatal, tiszta es egeszseges No lathato. Mi a problemad? Nem szereted a muveszetet? Vagy nem tetszik a ruha? Dontsd el es a ketot ne keverd ossze mert semmi koze egymashoz a kettonek. Szerintem eleg egyertelmu hogy egy ilyen tipusu ruhahoz nem veszel melltartot es bugyit. Kihivo? Meresz? Csinos? Igen..Na keress magadnak mas foglalkozast Dragam mert a divat nem a te vilagod..ez latszik

Fotósképző · fotoskepzo.hu 2010.12.15. 11:23:28

Jó ez a ruha, de inkább valami magánbulira illik. Elölről meg kifejezetten előnyös a hősnőnknek, a nagyonmagassarkúval együtt elfedi, hogy aránytalanul rövidek a lábai.

Hozzá Szóló 2010.12.15. 11:28:22

Jaj, de megdugná mindenki, jaj de jó

Bernie_Madoff · http://www.burzsuj.blog.hu 2010.12.15. 11:29:27

@mikka: micsoda egy frusztrált kommentelő vagy...a legrosszabb fajta.

Rebelde 2010.12.15. 11:32:20

ez a ruha tényleg közönséges, pamela andersonos

eatpraylove 2010.12.15. 11:39:09

Csuda dögös darab! Szédület, hogy elölnézetből abszolút konzervatív...hátulról pedig kimondottan kihívó.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.12.15. 11:44:01

mondjuk kihúzhatná magát, mert most olyan a képen, mint egy sonka-kampó!

Ibiza Hippie · http://shoesaremyloves.blog.hu/ 2010.12.15. 11:45:21

Nekem is nagyon tetszik, nagyon dögös!
Meg egyébként létezik ilyen ragasztós bugyi is, aminek oldalt nincsen pántja, de elől-hátul azért takar. (Persze nem mondom, hogy ilyen van rajta, de létezik.)

Dr. Bélus___ 2010.12.15. 11:53:48

Hm... Ez a ruha remek, ha az ember meg akarja lepni a pasiját, de emberek közé túl kurvás.

Kyria 2010.12.15. 11:54:33

Szerintem nagyon szép, fantáziadús ruha és a színésznőn egyáltalán nem közönséges.

agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2010.12.15. 11:56:12

Nekem tetszik, a konzervatívok meg kapcsoljanak el.

mikka 2010.12.15. 12:01:08

@Bernie_Madoff:

Miert mert szovatettem egy teljesen ertelmetlen, divathoz koze nincs fikazast??
De mondjuk megertem hogy igy gondolkodsz..valoszinuleg nem fogtad a komment lenyeget.. Csinos,egeszseges no egy ruhaban, ami vagy tetszik valakinek vagy nem.. De a szerzo arrol keztdett okoskodni hogy se bugyi se melltarto :) Ez ovodas szint kb mint a kaki pisi kerdes egy 4 eves szamara..Lehet Te is azon a szinten kapirgalsz..

Spiritmonger 2010.12.15. 12:01:13

igen girnyó szegény, kellen rá vagy 10 kiló izom, meg azt fedni vagy 2-3 kiló zsírszövet

JohnHenry 2010.12.15. 12:06:50

nekem tetszik :)

egyébként fél perc guglizás után kiderült, hogy a Country Strong c. film bemutatójának minden helyszínén hasonló stílusú ruhákat viselt, tán azért, mert a filmben a fellépő ruhája is hasonló :-p

amúgy pár napja megkapta hollywoodban a saját csillagát, ott "normális", egyszerű ruhát viselt.

tejcsokoládé (törölt) 2010.12.15. 12:08:54

mielőtt herótoznátok, gyakran nem hordok melltartót, és nyáron bugyit sem, de ilyen ruhát a szexshop-ok kirakatában látni... aki a színészetéből akar megélni, az szeritnem ne öltözzön kurvának.

ÁkiBáki (törölt) 2010.12.15. 12:10:43

A ruha olyan amilyen. Persze akinek olyan rövid lábai vannak, mint neki, nos nem éppen előnyös. Egy Playboy partira pont megfelelő, egy vörös szőnyeges megjelenésre azért nem venném fel. De ez az arcplasztika nem tett jót. Pont azt tüntette el az arcáról, amiért különleges volt.
Már ezen képek alapján.

Vad.Korte (törölt) 2010.12.15. 12:12:48

Ha kicsit kihúzná magát, még jobb lenne...

Bernie_Madoff · http://www.burzsuj.blog.hu 2010.12.15. 12:19:24

@mikka: hülyeségeket beszélsz, és személyeskedsz. Fikázni te fikázol, hihetetlen vehemenciával, sokkal durvábban, mint amilyen hangnemben a poszt íródott. Épp ezért tűnsz frusztráltnak. A troll mintapéldánya vagy, olyan, akivel vitatkozni sem érdemes.

Tarkin kormányzó 2010.12.15. 12:28:25

régóta keresek már hasonló ruhát a feleségemmel. hol lehet kapni???

Mocsár 2010.12.15. 12:40:52

az ilyen ruhákba belevarrva szokott lenni egy olyan kis anyagdarab, ami a genitális részeket be tudja fedni, mint valami bugyi. Attól, hogy nem látszik a vonala, még nem biztos, hogy nincs rajta. Ez a nő nem olyan igénytelen fajta, hogy anélkül mászkáljon, mint az a sok pinavillantós hollywoodi kurva. Ami a melltartót illeti, nem is biztos, hogy annyira kell neki, tekintve, hogy nem sok melle van.

Koldun 2010.12.15. 12:48:03

A showbiz kurváinak 99 százaléka nem tud ennyire nőies, elegáns, megközelíthetetlen lenni. A ruha nagyszerű, a viselője pedig Top 10 lány.

Andrew_Szt.Endre 2010.12.15. 12:50:51

@mikka: Hű, de megmondtad a tutit! :) Tetszik, leírtál mindent, amit én is tettem volna...

Kedves fashionista! Én sem értem, mi a bajod ezzel a ruhával. Szerintem igenis szexis és abszolút annak a határán van, amire azt mondom: Ez nem semmi! ;)

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2010.12.15. 12:54:44

A zsinór mindig közönséges. Cipőn is.

A "Magas, szőke férfi felemás cipőben" sztárja elegánsan viselte a seggentúlis dekoltázst.
Az egy nőci volt.

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2010.12.15. 12:57:12

Szerintem miniszoknya bugyi nélkül sokkal izgalmasabb!

Ezt a ruhát hosszúnak találom, nem az én lábvillantó stílusom :(

abaváry 2010.12.15. 13:02:34

Bugyival, vagy anélkül is csinos a hölgy. A kritikusoknak meg azt üzenem, hogy írtak már rosszabb papíron valamennyien - hogy képletesen fejezzem ki magam.

hegyilany 2010.12.15. 13:03:56

Annyira nem szép a háta, hogy ilyen mértékben szabadon hagyja... :-/

A nép fia 2010.12.15. 13:05:10

Csinos ez a nő és van ízlése. Jó ez a ruha, bár a barátnőmön láthatnám....

Behajtó70 2010.12.15. 13:08:00

de ki ez a púpos nő?

Lanvin lover 2010.12.15. 13:11:40

@mikka: Ne szóld le őt kérlek, mert a másik két társa (Anna és Bianka) még tehetségtelenebb…

vadmeggymag23 2010.12.15. 13:13:17

Na szóval
Én alapból nem bírom ezt a nőt,de ettől most eltekintek.
Szerintem nincs baj a ruhával csak nem illik hozzá egyáltalán.Vagy ha már felvette akkor húzná ki magát és ne olyan képet vágna mint egy szende szűz,2 képen még a kezeit is össze fogta.Nem úgy tűnik mint aki jól érezné magát benne.
Az meg hogy nincs rajta bugyi meg melltartó,még szép,mert elég furán nézne ki ez a ruha bugyival meg melltartóval....

Hang Ember 2010.12.15. 13:27:11

ráadásul még rá is lép. bal cipő sarok.

bulvárcsávó az rtlklub sztárja 2010.12.15. 13:36:58

Széjjelkúrnám ruhában is meg anélkül is. Baj-e?

HIV_inf (törölt) 2010.12.15. 13:40:05

Egy házibuliban nem csodálkozhatna ha partibavágnák, én nem is büntetném. Az a kategória mint kirakott pénisszel felszállni egy tömött buszra. Jól néz ki a ruha de lotyókra való.

StavrosMenace 2010.12.15. 13:44:31

ruha szar, GP szar, persze van előnye is: csak félrehúzza és már rottyanthat is

félemelet 2010.12.15. 13:47:52

Az ötlet maga zseniális, nem vitás - geometria, és feminin esszencia...

Ellenben érzek valami igazságot azoknak a kommentjeiben, akiknek asszociációként beugranak e ruha láttán az egyszínű, testre simuló, agresszíven erotikus prostiruhák (pl. X-IT kollekció).

Mint mondtam, maga az ötlet nagyon oké, de nincs megfelelően "kibontva", paradigmába illesztve. Tényleg nem pl. a fehér kála biomorf szépsége, tiszta formája jön át a ruha láttán... valahogy tényleg nincs meg ebben a ruhában a kellő nemesség, fennköltség... valamiért besült itt a tiszta egyszerűség formai bombája.

Egyébként érdekes lenne még megnézni ezt a ruhát nem így átlós irányból (ahogyan vélhetően tényleg a legjobban mutat), hanem teljesen hátulról is. Valamiért arra gyanakszom, hogy abból a nézetből nem tökéletes a kivágás formája - de az is lehet, hogy tévedek...

Takács Kr. · http://takacskrisztianir.blog.hu 2010.12.15. 13:48:49

mennyi hülye troll!

lotyókra való: látott már vki kurvát ilyen ruhában?

GP-t lehet utálni, a tartását (télleg nem jó) lehet kritizálni, de a ruha ötletes, eredeti és jól áll a testén. aki ezt nem látja az nézze meg még egyszer... :-)

knowledge tree 2010.12.15. 13:49:51

1. szétdugnám
2. szánalmas, hogy egy ilyen poszton is egymásnak esnek a kommentelők:D nincs nektek életetek testvéreim?

Jette (törölt) 2010.12.15. 13:50:13

MINDIG a kommentek a legjobbak. imádom olvasni, ahogy egymás torkának ugrotok. :D

S0und 2010.12.15. 13:51:36

www.egotastic.com/image?path=0901/gwyneth-paltrow-nipple-two-lovers-03.jpg&info=Gwyneth%20Paltrow%20Nipple%20in%20Two%20Lovers

elnézve ezt a bimbauut, elég merész kijelentés, hogy a fenti képen melltartó nélkül van.

Semmi gáz nincs a képpel, az hogy enged magáról egy olyan képet, ahol nem húzza ki magát, mint aki karót nyelt, tényleg felháborító. Kedvenceim azok a picsák, akik nem foghatják a görbe hátukat a mellükre, mivel nincs nekik. Lendületből egy iszonyatosat rábaszni a hátára, egy életre megjegyezze.

félemelet 2010.12.15. 14:20:48

@S0und:

Hááát, a helyzet ennél még profánabb, ha láttad a Szép remények című filmet ( www.port.hu/pls/fi/films.film_page?i_film_id=2350&i_city_id=3372&i_county_id=-1&i_where=2 ), amiben G.P. meztelen felsőtesttel látható... - máig emlékszem egy havernőm cinikus megjegyzésére, miszerint G.P.-nek "kupakcici"-je van (laposkás mell, aránytalan méretű, ernyedt állapotban flakonkupakra emlékeztetően kúpos mellbimbóval) :-D

*flegmaqueen* 2010.12.15. 14:31:43

láttam már G-t jobban felöltözve is...nekem ő mindig a ""konzervatív-szolidan elegáns-csinos-nő" kategóriába tartozott.
Ez a ruha szerintem nem elegáns, lehet ötletesnek/fantáziadúsnak/érdekesnek nevezni, de semmiképpen se csinosnak.
Szerintem egy szép dekoltázs vagy egy ötletesen megoldott miniszoknya inkább szexi.

Balt 2010.12.15. 14:32:47

Én sem ezért szeretem Paltrow-t. Nekem inkább olyan ártatlan törékenységnek nézett ki mindig is; Brad Pitt, Ben Affleck, Chris Martin meg a ráncfelvarrás ide vagy oda... :) Bármilyen csinos is, talán nem is frekszik neki ez a ruha - vagy inkább ez a stílus... -, de máson azért jól állhat.. :)

*flegmaqueen* 2010.12.15. 14:35:48

...egyébként tényleg az X-IT típusú ruhákra hajaz, nagyon negatív értelemben

Bernie_Madoff · http://www.burzsuj.blog.hu 2010.12.15. 14:51:37

@Lanvin lover: és a te hihetetlen tehetséged hol láthatjuk kiteljesedni?

Archenemy 2010.12.15. 14:53:19

@mikka: baszki akkor meg minek van rajta ruha egyáltalán

Kicknick 2010.12.15. 14:55:52

Rajtam sincs melltartó.
Igaz, én pasi vagyok...
Aki kritizálja a csajt annak biztos modell nője van, vagy ( ha nő ) még annál is jobban néz ki, ugye?

audion 2010.12.15. 15:00:52

dögös, és visszafogott elegáns egyszerre!

mákosnudli 2010.12.15. 15:19:43

Szerintem a ruhájánál megdöbbentőbb az arca... ez a nő pár éve még egészen máshogy nézett ki. Miért kell 36 évesen szétvarratni az arcát?

Makuta 2010.12.15. 15:25:37

Elölről túl egyszerű, a fekete szandi nem jó ötlet, amúgy a ruha jó lenne, ha a lábánál nem lenne felvágva. Szerintem...ja, és ha nem úgy állna, mint akit most vágtak hátba.

Eki 2010.12.15. 15:46:32

Szerintem is közönséges kicsit, a zsinórozás miatt. Meg mégis milyen arckifejezése van?? Ez egy új, kicsit butácskának tűnő Gwyneth, abszolút nem Chris Martinhoz illő. El is gondolkodtam azon, hogy vajon Chris Martin nem szégyelli-e egy kicsit. Mert a csaj ezeken a képeken szerintem kifejezetten GÁZ.

SakmaN · http://www.sargakazi.hu 2010.12.15. 15:47:48

A harmadik képen megfotosopolták a képet, vagy télleg ekkora bazinagy feje van?

múvemáccsó 2010.12.15. 15:48:52

ööö...engem leginkább a görbe háta idegesít, úgy lapockán vágnám,közben azt kiabálnám, hogy "húzza ki magát katona!"

félemelet 2010.12.15. 15:58:18

@Bernie_Madoff:

Klasszikus téves érvelési próbálkozás. Összekevered az ítéletalkotás képességét az alkotókészséggel. Érthetőbben: te úgy véled, hogy csak akkor kritizálhatsz meg egy szimfóniát, ha magad is írsz szimfóniákat, sőt, jobb szimfóniákat írsz, mint amit kritizálni akarsz. Ez enyhén szólva banális felfogás...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.12.15. 16:12:20

@tejcsokoládé: Én is gatyát hordok.
@félemelet: Majd ha jobbat tojik, akkor kritizálhatja a rossz tojást?
@mikka: Nem is olyan fiatal, ha varrni kellett, nem is egészséges, ha szabatja magát, és főleg nem "tiszta"...

Bernie_Madoff · http://www.burzsuj.blog.hu 2010.12.15. 16:14:23

@félemelet: a kritika és a vélemény nem egészen ugyanaz, könyörgöm. Ha azt mondom, hogy tehetségtelen vagy, az egy vélemény. Ha elmondom, hogy miért, az egy kritika, azzal jó esetben már lehet vitatkozni. De a fentebbi kommentelőnek egyáltalán nem egy kritika megfogalmazása volt a célja, hanem hogy kellemetlenkedjen, szerezzen a blog szerzőinek pár kellemetlen percet (valószínűleg még ez sem jött össze neki). A te példáddal: ha valaki annyit mondana az évekig csiszolt szimfóniámra, hogy tehetségtelen vagyok - mindezt minden indoklás nélkül - elhajtanám a vérbe, hogy rontsa máshol a levegőt. És ez nem banális felfogás. Ha kritikát már képtelen megfogalmazni a tisztelt kommentelő, akkor érdeklődök, hogy mennyire lehet autentikus a véleménye. Valószínűleg semennyire.

akkor most mi van? 2010.12.15. 16:17:10

A csaj jól néz ki, a ruha szép, együtt kimondottan tetszetős, sok kommentelőnek meg szemére ment az irígykedés.

félemelet 2010.12.15. 16:40:12

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:

Nem tudok válaszolni a kérdésedre, mert nem értem a kérdésedet.

félemelet 2010.12.15. 16:50:41

@Bernie_Madoff:

Ne vágd a fát magad alatt, tesó... A vélemény a kritikánál is szabadabb forma, így a véleménnyel szembeni elvárásokra még inkább igaz, amit írtam...

Ami pedig a többit illeti, akár véleményeznek, akár kritizálnak egy szimfóniát, az autentikusságnak nem kritériuma a szimfóniaírás képessége a véleményező/kritizáló részéről...

Őszintén szólva, nekem lövésem sincs, hogy min vitatkoztatok - az érved logikája önmagában nem okés, és én nem tettem mást, mint hogy ennek okát megfogalmaztam. Attól én még szeretlek.. :-D

Nonoka78 2010.12.15. 16:55:44

Szerintem a ruha zseniális! Előről kifejezetten decens, semmi kihívó, még kicsit sem áttetsző, vagy ilyesmi, a domborulatokra is csak visszafogottan símul, hátulról meg, amint megfordul, ott ami a csövön kifér! mindent bevállal, amit csak lehet. Ez az igazi rafinált meghökkentés! és neki van olyan alakja, hogy fel is veheti. szerintem az itt sopánkodó sokaság csak irigykedik. :-) A cipő viszont sztem is rossz választás hozzá, ezzel pl. sokkal csudijobb lett volna; www.google.hu/images?um=1&hl=hu&biw=1280&bih=831&tbs=isch%3A1&sa=1&q=christian+louboutin+nude+pumps&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai= és ő még meg is fizetheti velem ellentétben. Persze gondolom, sosem kell kifizetnie....

fagzal 2010.12.15. 16:56:12

Nagyon szsexi! És igényes. Közönséges??? Aki mondja...

wovbagger 2010.12.15. 17:06:44

a ruha rendben van. de miért egy melletlen/seggetlen/csipőtlen nő vette föl? ja, valahogy figyelmet kellett felkelteni...

félemelet 2010.12.15. 17:23:09

@wovbagger:

Kövezz meg, tesó, de én ennek a nőnek látom a melleit is, a seggét is, és a csípőjét is...

Amit te "mell" alatt értesz, azt valójában úgy hívjuk: "nagy mell", amit "segg" alatt értesz, azt úgy hívjuk: "gömbölyű segg", amit pedig csípő alatt értesz, azt úgy hívjuk: "széles csípő"...

A Maros meg egy folyó, míg Nagymaros egy település... komoly hiba a kettőt összekeverni...

pali_proli 2010.12.15. 17:30:20

Nem jó a cipője??? Milyen cipő??? Én a cipőt észre sem vettem mert a szemem máshol járt. Ez a ruha zseniális, nekem nagyon tetszik. Miután felvettem a földről a leesett állam és visszagyömöszöltem a helyére a kiguvadt szemeim, rögtön arra gondoltam: az én kedvesem is milyen dögös lenne benne. Az meg csak egy dolog, hogy van akinek savanyú a szőlő! A szerző egyetlen mentsége, hogy nélküle lemaradtam volna erről a rafinált ruháról, úgyhogy köszönjük szépen. Ha van még kép,linkeljétek be!!!

luellla 2010.12.15. 19:11:54

nagyonnagy szép a ruha is meg gwyneth is. tök jól karbantartott a csaj, 1 gramm felesleg nincs rajta és mivel elöl teljesen zárt a ruha, nincs vele semmi baj. és hát nem a közértbe ugrott le vele hanem valami red carpet happening van, ott meg jól kell kinézni és az arcfelvarráson kívül ő ennek tökéletesen eleget is tett

egy REALM fan 2010.12.15. 19:23:36

Akinek nem ttszik forduljon hátra...
És nézze meg a feleségét?
Ilyenre gondoltál X -évvel ezelőttt?

mucurka 2010.12.16. 10:35:53

GÁZ.
még egy kétgyermekes anyuka, aki már nem mondhatja majd a lányának, h neveddfelaztaszoknyátmerttúlrövid

félemelet 2010.12.16. 10:42:08

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:

Ha csak engem érdekel kettőnk közül, hogy a kérdésed költői kérdés marad, akkor ez tényleg az én bajom. Ellenben a te hibád... :-D

Nem cinikusan írtam amúgy, hogy nem értem. Tényleg nem értem... A mondatot magát, tehát a benne lévő szavakat, és azok nyelvtani viszonyát nyilván értem. Azt nem értem, hogy mire akartál kilyukadni ezzel a kérdéssel az általam írtakra reagálva.
(Nyilván sejted, hogy tipikus gyönyörrel-vitatkozó vagyok, tehát kifejezetten szeretném érteni a kérdésedet, hogy jól megválaszolhassam... :-D )

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.12.16. 10:52:17

@félemelet: Na jó. Illene tudnom az eredeti forrást is, de nem jut eszembe. Két (nem, nem vigéc) filozófus-féle (talán már esztéta, legyen A és B) vitatkozott egykoron, mert az egyik, "A" alaposan lehordta egy harmadik személy, alighanem művész alkotását (mintha zenemű lett volna, de nem emlékszem). A másik, "B" erre azzal vágott vissza, hogy "A" még olyat sem tudna alkotni. Erre mondta "A", hogy (~) "tojást sem tudok tojni, és mégis meg tudom mondani, melyik a jó és melyik a büdös".

Házi feladat: előkaparni, hogy hol, kikkel és mikor történt ez.

félemelet 2010.12.16. 13:08:04

"Nem kell tyúknak lennem ahhoz, hogy megmondjam egy tojásról, záptojás-e vagy sem." formában G.B. Shaw-nak tulajdonítják ezt az aranyköpést. Dialógus formában nem akadtam a nyomára - mondjuk, nem állítom, hogy ezzel töltöttem a fél napomat, egyszerűen meg kellene kérdezni egy filológust...
(Amúgy szívmelengető házi feladat volt, mert már az első próbálkozásnál belebotlottam egy régebbi kommentembe - magam is szeretem használni ezt a mondást... :-D )

Visszatérve a kiindulópontra, most már értem, mit akartál mondani. Egyszerűen csak azért nem állt össze a kép, mert a kommentemben, amire ezt reagáltad, én pont azon az állásponton voltam, hogy "nem kell tyúknak lenni ahhoz..." - és mivel megszokott dolog, hogy kommentekben akkor reagálunk valaki másra, amikor vitatjuk a mondandóját, nem értettem, miért nekem teszed fel ezt a kérdést. Most már értem, hogy csak a baráti megerősítés volt a célod, nem a vita. Így volt? :-D

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.12.16. 13:11:58

@félemelet: Na, már az is baj, ha valaki egyetért veled?
Többet nem fordul elő...

félemelet 2010.12.16. 13:43:50

Az természetesen nem baj. :-) Baj az, ha nem jön le a közlés célja, hiszen mást reagálok, ha egyértelmű megerősítés a cél, és mást, ha esetleg figyelmetlenül olvastad el a kommentemet, és így a célod a vita.

(Megint mást reagálok, ha azt gyanítom, hogy figyelmetlenül olvastál, de ebben nem vagyok eléggé biztos. Jelen esetben erről volt szó. :-D De szerencsére kiderült az igazság, mielőtt tévedésből porrá zúztalak volna... :-D )

glam'bitch 2010.12.17. 00:30:56

csoda. miért lenne közönséges? nem a lábát tárta szét. :P
kár, hogy ő viseli, mert a nőnek amúgy elég gáz stílusa van. :s

evadel 2011.03.16. 23:57:23

A kifutói modellekre sokkal merészebb, kivágottabb ruhákat adnak, néha ez egész mellük kint van. Gwyneth ruhája nem mutat semmit, csak sejtett és így fantáziát ad a férfiaknak, vagy bárkinek. Nekem nagyon tetszik.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása