OurFashion

Puha fellegek

2010.november.14. 12:19

**Anna**

9 komment

Még ilyenkor, hetekkel a fashion week után is tudok olyan dolgokra akadni, amit nem értek, hogy nem tűnt fel korábban. Felicity Brown textilrétegekből készült, kézzel festett rátéteivel kapcsolatban is így érzek. Hova tettem a szemem korábban? Hiszen ezek gyönyörűek, olyanok akár a festmények, igazi műremekek. 

Felicity második alkalommal mutatott be a London Fashion Weeken, előtte Glasgowba, majd a Royal Collageban sajátította el a szakma fortélyait. Tervezett a Lanvinnak, Mulberrynek, Loewenek, és Alberta Ferrettinek, igazán érdemes lesz odafigyelni rá a jövőben is.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mzd · http://zoldhegyi.hu/blog 2010.11.14. 18:16:50

@it's Bella time: állítsd be a blog.hu-s profilodnál, hogy a neved mellett jelezze ki a honlapod címét.. annyira unalmas és bosszantó, mikor mindenki idehány 2-3 szót és alá beszúrja a blogjának a címét..

beryl 2010.11.14. 21:39:03

"Felicity második alkalommal mutatott be a London Fashion Weeken"

hehehe, ez annyira vicces

**Anna** 2010.11.15. 00:57:24

@beryl: köszönöm hogy megnevettettél, ez nekem fel sem tűnt:)hihi

stefcoffee · http://www.egeszsegeskavek.hu/ 2010.11.15. 19:39:34

Nagyon izgalmasak ezek a ruhák! A kérdés csak az, hogy vékonyít vagy eltakar?
Tehát előnyösebb vékonyaknak, vagy teltebbeknek is ajánlott?
Milyen vékony lábak!

beryl 2010.11.15. 20:57:35

Anna, örömmel, én is jót nevettem :D

luellla 2010.11.16. 16:15:08

@stefcoffee: ha megnézed, szerintem mindegyik másnak áll jól. persze ha túlsúlyos valaki, annak alapvetően nem jók a nagyon feszküs rövid ruhák, de pl. aki mellben erős, annak a felső középső nem ajánlott nagyon, az attól jobbra lévő, meg a széles csípőhöz nem jó, de felül pl nincs semmi, ezért nem kell totál deszkának lenni hozzá.
különben az is számít hogy milyen színű maga a ruha és a fodrok, vagy habok vagy mik, és hogy milyen irányba mennek, merre kanyarodnak, hol, kerekek hol egyenesek, stb.
én kövér nem vagyok, de elég kerek alakom van a pasztellrózsaszínnel, vagy az alsó elsővel próbálkoznék (:

stefcoffee · http://www.egeszsegeskavek.hu/ 2010.11.16. 22:39:28

@luellla: Köszi a választ! Jól megnéztem a ruhákat, és a válaszod is. Egyetértek! :-) Az általad választott 2 ruha nekem is nagyon szimpatikus! Élőben látott már valaki ilyen ruhát? Én még nem. Persze sokat vagyok itthon, és nem egy hétköznapi viselet. :-)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása