OurFashion

Zombik, vér és rettegés

2010.október.26. 23:28

**Anna**

4 komment

A fotósorozat a Vogue Italia 2009 májusi számából való, most a halloweem apropója miatt poroltam le ezt a régebbi anyagot. Az már egészen véletlen, hogy a mi Enikőnk kapta az egyik zombi szépség szerepét Tim Burton rémségesen varázslatos világában. Inspiráció azoknak, akik beöltöznek de még alakul a jelmez, nézegetős fotók azoknak, akik kihagyják az idei halloweent. Én biztosan belevetem magam a londoni ünneplés őrületébe, a vérrel csepegtetett póló már készen, a szekrényben várja a szombat estét.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

feline2 2010.10.27. 15:12:02

Nagyon örülök Enikő sikereinek,példa nélküli amit elért nemzetközi szinten a modellkedéssel.Joggal lehetünk rá büszkék.
De viszont azt nem értem,hogy mi olyan különleges benne...az összes mai modell egyforma,szinte meg sem lehet őket különböztetni.Arról nem is beszélve,hogy egyáltalán semmi szép nincs bennük-nem irigység,csak személyes vélemény.Hol vannak a '80-as,'90-es évek amazon szerű modelljei,akik simán kenterbe verik a mai high fashion-öket?

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2010.10.27. 16:44:59

Csak semmi vér... én macskanőnek öltözök. :ö)

Jizzler 2010.10.27. 19:51:53

Megint csak azt tudom mondani, hogy "fuderonda"! :D

Az Enikő-lázt meg én sem tudom mire vélni. Bizonyára jó alapanyag, de valahogy én sem látom, mitől szép, és az általam megkérdezett cirka 40 ember sem. Akkor biztosan úgy van, hogy manapság nem a szép a trendi (beh szép szó).
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása