OurFashion

Love or hate - Szivárványos csipke

2010.október.01. 15:47

**Anna**

4 komment

Van itt minden, mint a búcsúban, csipke, fodor, szandálból kilógó bő zokni, nyomott mintás póló biciklisnadrággal. Meadham Kirchhoff tervezőpárosa mindet összedobott amit az idei tavaszra megfelelőnek találtak, kérdés, hogy jól tették-e. A haj és a smink szerintem nagyon jó, viszont onnantól lefelé már erős kétségek merülnek fel bennem. Vannak benne szép darabok, kellemesek a szinek, de nem biztos, hogy ezt igy ilyen vegyesfelvágottként kellett vonal tálalni. Hiszen Galliano vonalai sem mindig letusztultak, sőt, sokszor az ő kollekcióit is hasonló káosz jellemzi. Zsenialitás vagy csiricsáré izléstelenség?

Megosztás:
4 komment

Címkék: tavasz love or hate tavasz 2010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2010.10.01. 16:09:21

Közröhej tárgyává tehető ízléstelen csiricsáré!

beryl 2010.10.01. 19:54:28

kompozícióilag szerintem zseniális képek, de a ruhák közül 1ik sem kéne :)

Merty 2010.10.01. 19:58:48

Nekem nagyon tetszik...
Naja, úgy látszik soha nem osztom a blog olvasóinak többségének véleményét :D

it's Bella time 2010.10.01. 22:44:02

Nagyon szeretem a csipkés dolgokat, de nekem ez, túl avangard.
A kifutóra, bemutatóra viszont, tökéletes.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása