OurFashion

Napi kedvenc: Coco Rocha elképesztően gyönyörű esküvői videója

2010.augusztus.27. 13:49

fashionista

7 komment

Forrás: Catwalk Queen

Megosztás:
7 komment

Címkék: esküvő napi kedvenc coco rocha

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

☺Lili☺ 2010.08.27. 14:08:02

csodás. főleg, hogy esküvői lázban égek már egy ideje. hhh. egyébként maxiriszpekt a vőlegénynek, hogy ennyi beállított fotózkodást, videózgatást, klisét bevállalt az ő gyönyörű arájáért!

zarecsnaja 2010.08.27. 16:42:05

olyan, mint egy film trailer, főleg a zenéje.
profi meg minden, de túlságosan mesterkélt. én biztosan nem szeretnék ilyesmit az eküvőmön

mademoisellehenriett · http://beautifulblueberry.blogspot.com/ 2010.08.27. 18:02:43

gyönyörű a ruha!! szerintem majd boldogok lesznek, ha visszanézik jó pár év múlva, h készült róluk egy ilyen szép videó :)

vividfluxury 2010.08.28. 01:16:03

személytelen és (ahogy előttem is írták) mesterkélt. a fenébe is, miért nem kötöttek házasságot rögtön egy kifutón? kb. ugyanannyira lett volna hiteles.

Friedmann Juci 2010.08.28. 09:29:13

műanyag. a tűzijáték a végén fáj.

chailattelove 2010.08.28. 15:37:05

cukormázzal leöntött giccs. egy esküvőszervező cég hirdetésének elmegy, de megőrülnék, ha az én esküvőm is ilyen beállított lenne. azért sok boldogságot nekik.

estica 2010.09.22. 18:29:14

gyönyörű,remélem boldogok lesznek(coco az egyik kedvencem:D)- szerintem gyönyörű videó volt , főleg a zenéje.Eddig nem szerettem a sellő fazonú esküvői ruhákat de ez nagyon tetszett , és Coco gyönyörű volt- majd az én esküvőmön is lehetez a helyszín :D[Egyébként szerintem jobban jártak egy hivatalos videóval mint egy csomó paparazzi fotóval.]
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása