OurFashion

Csak Scarlettnek jár a jó ruha a Mangotól?

2010.augusztus.08. 16:34

*Bianka*

9 komment

Felcsillant a szemem még nyár elején, amikor megláttam a Mango téli kampányfotóit ismét Scarlett Johanssonnal (csak most egy kicsit sötétebb hajjal). Még inkább lázba jöttem, amikor feltették az online shop-ra a téli termékeket és elkezdtem lázasan keresni a szükre csőruhát és a kék vintage stílusút, de sehol sem találtam.

A kék vintage-ból egy kevésbé vonzó zöld maradt (szoknya merevítés nélkül), a szürke pedig teljesen eltűnt, és persze a cipő sem létezik ilyen formájában a katalógusban.

Erre ti tudtok magyarázatot?

 

 

 

 

 

 

Megosztás:
9 komment

Címkék: scarlett johansson mango

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

micimacko007 2010.08.09. 10:48:07

erdekes:) mondjuk az elsonel nem nagy meglepetes hiszen lilaval be van vilagitva a kep
a masodikat en se talaltam pedig dierkt mas orszagot neztem meg,mondjuk rajta a scarlett se scarlett

Fashionlover 2010.08.09. 11:26:04

nekem alulról a második tetszik!! Amúgy tény és való, h az a ruha scarletten sokkal jobban néz ki mint amilyen lett, azt semmi pénzért nem venném meg!!!

Kremyy 2010.08.09. 11:42:44

A Mango ruhák alapból nem érnek ennyit. A reklámokhoz meg fel kell turbózni őket,hogy kinézzenek valahogy. Scarlett meg mintha nem is ő lenne ezeken a képeken...

bagaela · http://kremmarka.blog.hu/ 2010.08.09. 13:29:11

oo ez tényleg érdekes.
Világitás, photoshop, meghát Scarlet nem egy olyan gebe vállfa modell, mint akivel a webshop fényképeit szokták csinálni. Meghát a fozotásom nem látszik hátul a biztositotü, plusz alsoszoknya, ésatöbbi.
Ettöl függetlenül (vagy ezzel összefüggöen) egyébként én az esetek nagy százalékában csalodom a mango szabásvonalaiban, nemtudom kikre vagy mikre terveznek.

Cseeresznye 2010.08.09. 18:15:19

A mangonak van külön kollekciója, ami ilyen árakért nem kapható meg, tehát szerintem ezért nem is árulják online. Na ezeket viselik néha a reklámarcok. Milla Jovovichnak is voltak ilyen ruhái.

Fashionlover 2010.08.10. 11:22:02

Tegnap voltam a Mangoban és láttam a ruhát (ami a második képen van) és hát hadd ne mondjam, hogy élőben még ennél is rosszabb mint ami a képen van, borzasztó!!!

Kremyy 2010.08.10. 16:57:26

Hát én néha benézek,de amikor meglátom,hogy 25 ezerért próbálják eladni a tök egyszerű fekete ruhát,akkor azért felhúzom magam. Ennyiért már outletben kapok márkásabbat,szebbet,jobbat.

kisvi 2010.08.11. 15:09:49

A képeken jobban mutatott kicsit más színben a ruha, vagy eleve a retusáló nem tudta hogy milyen az eredeti színe a ruháknak, és ilyenre módosította, hogy jobban nézzen ki (vagy csak hozzáigazítptta a többi képhez). De ezt nem csak a ruhák színével, hanem a bőr tónusával, a haj színével, háttérelemek színével stb is megcsinálják.

Jemi 2010.08.11. 23:21:27

eddig azt hittem, hogy a mangos ruhák csak nekem nem jönnek be..:)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása