OurFashion

Képriport: Így kényeztetnek a Next Prémium klubban...

2010.július.22. 09:00

*Bianka*

3 komment

Vizsgaidőszak, lapzárta és költözés. Azt hiszem ez egy olyan trió, amit nehéz felülmúlni. Ebben a zilált és fáradt lelkiállapomban csörgött a telefon, hogy szeretettel vár a Next Prémium Klub egy japán délutánra, ahol japán manikűrrel és Shiseido arcmasszázzsal kényeztetnének. Életmentő volt a meghívás, és az ezután következő pár napban csak a program gondolata tartotta bennem a lelket. Még jobban felvillanyozódtam, amikor fellátogattam a klub honlapjára, és megláttam a csodálatos tetőteraszt a Mammut mellett és azt a fennséges enteriőrt ahol az esemény lesz.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Amikor eljött a nagy nap, sajnos szakadt az eső, így a tetőterasz hamar kiesett a pikszisből, de a lelkesedésem ettől még korántsem csökkent. Ahogy megérkeztem egy csésze zöld teát kaptam és jöhetett az első állomás. Kiváncsian vártam mi fog történni, ugynis még sosem volt japán manikűröm. Ezt az eljárást azoknak ajánlják leginkább akiknek gyenge és töredezik a körme. A folyamat lényege, hogy méhviaszt dolgoznak a körömbe, majd lepolírozzák, így sokkal erősebb és a fénye több hétig megmarad.

 

Ezután a kozmetikai részlegen fél órás arcmasszázsra invitáltak, ezalatt a Shiseido Future Solution LX termékcsaládot tesztelték rajtunk különleges módon.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Qi kezelés. Nem sokat mondott ez számomra mielőtt a masszázs asztalra feküdtem. Később azonban megtudtam, hogy több, mint 400 különböző fogásból áll ez a technika. A meghatározott mozdulatok sorozata során folyamatosan szabadul fel a bennünk lévő energia és oldódnak fel a blokkok. Ezt tökéletesen alá tudom támasztani, hiszen ez a 30 perc felért számomra egy egész téli álommal és újult energiával léptem ki a szobából.

 

De még korántsem végeztünk, hiszen a test kényeztetése után a szemnek is jutott az élvezetekből, hiszen Gera Panni sminkmester várt rám, aki megmutatta a Shiseido őszi kollekciójának színeit. Ezt korábban már a facebook oldalunkon is láthattátok, a színek élőben még lenyűgözőbbek.

 

Ezután sós-dinnyét eszegetve (ugyanis a japánok így eszik) beszélgettünk Mohos Tímeával, az ügyfélkapcsolati igazgatóval akitől rengeteg információ mellett azt is megtudtam, hogy a klub a belsőre is különösképpen öszpontosít. Karriertanácsadással, személyiség fejlesztéssel is foglalkozik a Next Prémium Klub, ami nem mellesleg Shiseido referencia szalon is.

 

Még az élménybeszámoló megírása is külön felüdülés volt, ahogy visszagondoltam erre a kényeztető délutánra, így alig várom, hogy ősszel kipróbálhassam azokat a Shiseido sminktermékeket, amiket most csak megcsodálni lehetett.


Ti gyakran jártok masszázsra és pedikűrre?

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fashionlover 2010.07.22. 09:45:46

Óóó csak úgy epedezem én is egy jó masszázs után!!! Most irigyellek Bianka, de sztem nem vagyok egyedül!!:);)

Amúgy lehet tudni mennyibe kerül egy kezelés ott?? Vagy inkább ne is kérdezzem!?:D

Héli 2010.07.22. 14:02:50

Én is voltam már itt, szuperjó hely :)
Az árak szerintem nem vészesek, végülis nem mindennap jár az ember ilyen kezelésekre :) És fent van egyébként az árlista a honlapjukon a szolgáltatások alatt (www.nextpremiumclub.hu)

bagaela · http://kremmarka.blog.hu/ 2010.07.25. 22:35:31

kicsit reklámszagú (X) de biztos nagyon kellemes volt...
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása