OurFashion

Ogre körmök

2010.július.19. 21:06

**Anna**

3 komment

Az idei nyaram az elmebeteg színű körömlakkok vonzásában telik, az őrületbe pedig tökéletesen passzol az Opi Shrek Forever After kollekciója. A lakkok vicces nevei esetében nem erőltetném a magyar fordítást, ebben az esetben teljesen halott próbálkozás lenne. Második képen balról jobbra:Rumple's wiggin, What's with the cattitude?, Fiercely Fiona, Funky Donkey, Ogre-the-top-blue,  Who the Shrek are you?. A kék és lila összes árnyalata bátran vándorolhat fel az ujjaim végére, még a többféle színtől sem ijedek meg egy kézen mostanában.

Köszi Rita

Megosztás:
3 komment

Címkék: beauty érdekesség körömlakk opi

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Misskaktusz 2010.07.20. 09:13:29

egyszerűennn imádommmmm, nagyon jó mindegyik... bár az utolsó shrekszín(zöld) az elég vad, de nem bevállalhatatlan...
idén én is beszereztem egy nagyon szép essence türkizzöld/kék körömlakkot
és egyik nap láttam a müllerben egy szürke körömlakkot, ami szintén nagyon izgatja a fantáziámat XD

Akvyr 2010.07.20. 09:33:26

A körömlakk csúnya, természetellenes és visszataszító. Köszönöm a figyelmet.

uni1002 2010.07.20. 10:42:19

Én is beszereztem 20 forintért egy gyönyörű körömlakkot. A műszerészmunkáimnál szoktam vele a csavarokat rögzíteni-:)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása