OurFashion

KREA Kortárs Művészeti Iskola divatbemutató 2010

2010.július.02. 08:35

*Bianka*

2 komment

Nagyon sok elmaradásunk van a blogra, és ezért szégyeljük is magunkat. De hát sok a munka, ráadásul én a hétvégén költözöm is... Amelett, hogy hamarosan bepótolom a Swarovski nyílt napos élményeimet és azt is elmesélem, hogy hogyan kényeztettek Shiseido termékekkel a Next Prémium Klubban, elmaradtunk sajnos a KREA Kortárs Művészeti Iskola végzős divatbemutatójának beszámolójával is.

Következzen most kárpótlásul egy videó a bemutatóról, de aki rákattint, annak kötelező a kommentekben a véleményét is megosztania velünk!

Én mindenesetre már nagyon várom, hogy megnyíljon az ANNAEVA showroom... 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rori-j-18 · http://bertablogol.blogspot.com/ 2010.07.03. 00:15:41

1. Ezek a modell lányok inkább tűnnek a tervezők ismerőseinek, mint modelleknek. (bocsi))
2. ANNAEVA utolsó 3 ruhája kiemelkedően jó.
3. Az első turnusban a fekete-fehér ruhák nagyon ott vannak.
4. Sajnos a többi egyáltalán nem nyújtott semmit.

agnes szucs · http://www.iiiinspired.blogspot.com/ 2010.07.03. 20:59:46

Nekem leginkább az imago mundi jött be. De a többinél is láttam egy-egy érdekes részletet.
Elég színvonalasnak találtam az egészet, de azért sztem nagyon lehet érezni a nemzetközi hatást jó és rossz értelemben is.
szucs
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása