OurFashion

Nicholas és Liberty

2010.június.21. 12:32

**Anna**

3 komment

Ha az ember két nagy kedvence közös munkára adja a fejét, bizony nagyon jó eredménynek kell születnie. Én nem csalódtam sem Nicholas Kirkwoodban, sem pedig a londoni Liberty áruházban. A cipőtervező fantasztikus, már megszokott formái keverednek a romantikus virágmintákkal, az összhang tökéletes.

Szeretem Nicholas alkotásait, de lassan valami új megoldással is előrukkolhatna. Nagyon szépek a sziluettek, de néha nem árt valami újat mutatni a divatrajongóknak.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juc 2010.06.21. 15:29:50

Nicholas az isten, de nekem ez most nem tetszik. szerintem ez a Liberty-virágzás az ő világába nem illik.

Fashionlover 2010.06.21. 22:13:26

nekem nagyon tetszenek!!:)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása